W lutym najlepiej zarobili internetowi

O 6 procent - porównując rok do roku - wzrosły w lutym obroty niemieckich agentów turystycznych. Lepsze wyniki zanotowano jednak tylko w biurach internetowych, stacjonarne jedynie utrzymały zeszłoroczny poziom - wynika z danych GfK

Publikacja: 20.03.2018 07:18

W lutym najlepiej zarobili internetowi

Foto: Pixabay

Jak podaje portal Gloobi, powołujący się na badanie GfK, około 20 procent lutowego obrotu agentów turystycznych przypadło na wycieczki z terminem rozpoczęcia do końca kwietnia. Największym zainteresowaniem cieszyły się podróże w marcu, kiedy rozpoczynają się święta wielkanocne. Wzrost w tej grupie sięgnął 10 procent, porównując rok do roku. Badacze szacują, że oferta na lato 2018 roku powinna przynieść jeszcze większą sprzedaż i wzrost obrotów, obecnie sięga on 4 procent.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10