Aktualizacja: 20.03.2018 07:18 Publikacja: 20.03.2018 07:18
Foto: Pixabay
Jak podaje portal Gloobi, powołujący się na badanie GfK, około 20 procent lutowego obrotu agentów turystycznych przypadło na wycieczki z terminem rozpoczęcia do końca kwietnia. Największym zainteresowaniem cieszyły się podróże w marcu, kiedy rozpoczynają się święta wielkanocne. Wzrost w tej grupie sięgnął 10 procent, porównując rok do roku. Badacze szacują, że oferta na lato 2018 roku powinna przynieść jeszcze większą sprzedaż i wzrost obrotów, obecnie sięga on 4 procent.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas