Do końca 2017 roku, czyli niespełna dwa lata od uruchomienia portalu, przystąpiło do niego tylko 8 firm transportowych, zarówno prywatnych, jak i samorządowych i państwowych. Po Polsce jeździło do tego czasu 25 autokarów w barwach marki SuperPKS-u. Jak podaje firma Teroplan, właściciel portalu, nie rozwijał się on w zakładanym wcześniej tempie z powodu zbyt sztywnych zasad rekrutacji.
-W oparciu o rozmowy z przewoźnikami, którym proponowaliśmy współpracę, zdiagnozowaliśmy bariery utrudniające przystąpienie do projektu. Były to przede wszystkim obawy przed utratą dotychczasowej tożsamości i trudności ekonomiczne, spowalniające możliwość zakupu nowych pojazdów – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Andrzej Soroczyński, prezes firmy Teroplan.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas