Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.09.2017 06:54 Publikacja: 06.09.2017 06:54
Foto: Pixabay
Qualtrics przebadała ponad tysiąc gości hotelowych z różnych krajów, by sprawdzić, co przesądza o tym, że pobyt w obiekcie noclegowym uznają oni za udany. Z analizy wynika, że dla większości pytanych (76 procent) najważniejsze jest, by pokój był czysty, z internetem (65 procent) i cichy (63 procent). Ważne są też darmowe śniadania (62 procent) i nieodpłatny parking (57 procent).
Najbardziej przeszkadzają zaś brud (66 procent), niemiła obsługa (57 procent), niewygodne łóżko (56 procent), niespodziewane opłaty (51 procent) oraz zbyt cienkie ściany lub głośne sąsiedztwo (50 procent).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas