Reklama
Rozwiń
Reklama

Konserwator winny awarii British Airways

To wykonawca dokonujący konserwacji w centrum danych British Airways jest odpowiedzialny za wyłączenie zasilania, które spowodowało awarię firmowego systemu komputerowego - podaje "The Times"

Publikacja: 02.06.2017 09:42

Konserwator winny awarii British Airways

Foto: AFP

Wskutek tego incydentu 75 tysięcy pasażerów nie mogło skorzystać z wcześniej zarezerwowanych połączeń. Oprócz tego działać przestało centrum telefoniczne i strona internetowa firmy.

Gazeta, cytując anonimowe źródła przewoźnika, podaje, że zasilacz, który wywołał awarię systemu informatycznego, pracował normalnie, kiedy został niespodziewanie wyłączony przez pracownika. Jak podaje gazeta, śledztwo w tej sprawie będzie raczej dotyczyć błędu ludzkiego aniżeli awarii sprzętu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama