Aktualizacja: 15.05.2017 08:17 Publikacja: 15.05.2017 08:17
Foto: AFP
Według właściciela i dyrektora zarządzającego brytyjskiego touroperatora Classic Collection Nicka Mundaya wygląda na to, że hotelarze z zachodniej części regionu Morza Śródziemnego - Hiszpanii, Włoch i Francji - porzucili aroganckie podejście, które prezentowali w ostatnich miesiącach i zaczęli ponownie oferować organizatorom turystycznym rabaty. W ten sposób próbują wypełnić puste miejsca w hotelach.
– Wygląda na to, że te okropne chmury burzowe, które hotelarze sami spiętrzyli w pierwszym kwartale tego roku, wreszcie przeszły – mówi Munday. Według szefa Classic Collection w zeszłym roku większość miejsc sprzedała się na tyle wcześnie, że nie było czasu na ewentualne podnoszenie cen. – W tym roku stawki wzrosły o około 20 procent, wycofane zostały też wszystkie oferty specjalne – relacjonuje Munday. Według niego brytyjska branża walczyła z hotelarzami przez wiele miesięcy, tłumacząc im, że Brytyjczycy nie kupią wakacji w takich cenach i wybiorą w zamian Grecję i Chorwację.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas