Delta ratuje twarz przed pasażerami

Przynajmniej 200 dolarów otrzyma każdy pasażer amerykańskich linii lotniczych Delta Airlines, jeśli jego lot z powodu awarii systemu komputerowego był opóźniony przynajmniej o 3 godziny

Publikacja: 09.08.2016 21:54

Delta ratuje twarz przed pasażerami

Foto: AFP

W Unii Europejskiej najniższa wypłata byłaby większa - i wyniosłaby od 200 do 600  euro, w zależności od długości podróży.

Wskutek kłopotów z dostawą energii padł wczoraj na 6 godzin system komputerowy Delty. Przewoźnik musiał odwołać 750 lotów w poniedziałek i 250 dzisiaj, kilkaset było też opóźnionych. Firma energetyczna Georgia Power twierdzi, że zawiniła Delta, która ma przestarzały sprzęt. Wskazuje, że nikt oprócz Delty na lotnisku w Atlancie nie miał kłopotów.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"