Reklama

NIK: Promocja turystyczna działa, ale nie wiemy czy skutecznie

Promocja turystyczna Polski była prowadzona prawidłowo, ale brakuje narzędzi, żeby ocenić, jaki miała wpływ na zwiększenie ruchu turystycznego, a Ministerstwo Sportu i Turystyki nie przygotowało ustawy o promocji i o szlakach turystycznych

Publikacja: 02.10.2019 13:23

Na targi w Berlinie Polska Organizacja Turystyczna przygotowała dla szczególnych gości promocyjny ga

Na targi w Berlinie Polska Organizacja Turystyczna przygotowała dla szczególnych gości promocyjny gadżet w postaci tabliczki czekolady

Foto: Filip Frydrykiewicz

To dwa najważniejsze zastrzeżenia pod adresem instytucji odpowiedzialnych za promowanie polskiej turystyki, jakie stawia Najwyższa Izba Kontroli w opublikowanym wczoraj raporcie.

NIK oceniała działania służące promowaniu turystyki w Polsce w latach 2015-2017, choć w niektórych aspektach wybiega też do pierwszej połowy roku 2018. Kontrola trwała do końca 2018 roku. Wnioski z niej NIK publikuje dopiero teraz.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama