Accor wprowadza nową markę hotelową

Marka greet jest odpowiedzią na proekologiczne trendy, za którymi podąża coraz więcej turystów. Hotelarze, którzy zdecydują się działać pod tym szyldem, będą mogli wyposażyć swoje obiekty w używane sprzęty

Publikacja: 24.09.2019 12:44

„Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą wysokiej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę" - objaśnia Accor ideę nowej marki w komunikacie.

Czytaj też: "Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery".

Klientom hotele greet oferują „niestandardową gościnność, która jest otwarta na świat" i możliwość wspólnego spędzania czasu, a właścicielom hoteli „swobodę i elastyczność" działania. Jak zapewnia Accor, jego jedyne wymagania to logo w częściach wspólnych, duży stół dla gości do wspólnego spędzania czasu oraz zapewnienie, że 20 procent pokojów może pomieścić od czterech do sześciu osób.

Przestrzenie ogólnodostępne nie są standaryzowane. Accor zachęca właścicieli obiektów do korzystania z mebli i przedmiotów pozyskanych za pośrednictwem sieci wymiany rzeczy używanych, od ekologicznie odpowiedzialnych dostawców i z tak zwanego upcyklingu (przetwarzanie odpadów, w wyniku którego powstają produkty o wyższej wartości niż pierwotne surowce).

Zobacz także: "Accor nie marnuje jedzenia".

Accor nawiązał współpracę z organizacjami, z pomocą których hotelarze będą mogli dać drugie życie niechcianym przedmiotom i meblom. Wśród nich jest organizacja charytatywna Emmaus, która pozyska używane meble i przedmioty z recyklingu, czy Valdelia, która zapewni kompleksowe rozwiązania w zakresie zbierania, recyklingu i ponownego użycia starych mebli.

Pierwszy hotel marki greet został otwarty w kwietniu w stolicy francuskiej Burgundii, Beaune. Kolejne powstaną w Marsylii, Lyonie, Paryżu, Saint-Witz, Rennes, Bourges i Saint-Germain-en-Laye. Pierwszy hotel greet poza Francją zacznie działać w niemieckim Darmstadt w nadchodzących miesiącach. Do 2030 roku Accor chce otworzyć 300 hoteli greet w całej Europie.

„Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą wysokiej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę" - objaśnia Accor ideę nowej marki w komunikacie.

Czytaj też: "Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery".

Pozostało 84% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Jakie są główne zalety systemów do zarządzania zasobami ludzkimi?
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Lotniska
Tadeusz Syryjczyk: Rozbudowa lotniska w Radomiu to wyrzucanie pieniędzy