Więzienie za fałszywe reklamacje

Na rok więzienia został skazany Brytyjczyk, który namawiał klientów touroperatora Jet2holidays do składania fałszywych reklamacji. Turyści mieli żądać zadośćuczynienia z powodu rzekomych zachorowań

Aktualizacja: 31.07.2019 11:34 Publikacja: 31.07.2019 07:20

Więzienie za fałszywe reklamacje

Foto: Adobe Stock

Brian Cromby został skazany przez sąd w Liverpoolu za namawianie turystów podróżujących z Jet2holidays do składania nieuzasadnionych reklamacji. W więzieniu spędzi 12 miesięcy. Cromby przyznał się do winy po tym, jak w czasie rozprawy przedstawiono dowody na działanie przeciwko touroperatorowi. Kluczową rolę odegrał tu dziennik „Mail on Sunday", którego dziennikarzy Cromby instruował, w jaki sposób składać fałszywe reklamacje.

Czytaj także: "TUI zapłaci odszkodowanie za zatrucie pokarmowe".

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego