Radisson zapowiada wprowadzenie nowej marki do Warszawy

Radisson poprowadzi w Warszawie hotel spod nowej marki Radisson Red. Obiekt będzie częścią nowego budynku łączącego różne, głównie mieszkaniowe, funkcje

Publikacja: 28.02.2019 20:34

Foto: materiały prasowe

ff

Szwedzka spółka Radisson Hospitality, należąca do hotelowej grupy Radissona, ogłosiła że jej nowy hotel w Warszawie będzie prowadzony pod nową marką Radisson RED. Czym się będzie wyróżniać? Ma to być "ekskluzywna lifestyle'owa" marka, która połączy "najlepsze inspiracje warszawską muzyką, architekturą i kulturą". "Luźna atmosfera, ciekawa oferta kulturalna, odważny wystrój wnętrz – to wszystko sprawi, że hotel ten będzie miejscem dostarczającym gościom niezapomnianych przeżyć" - czytamy w komunikacie firmy. Cytowany w nim wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group Elie Younes nazywa nową markę też "odważną, eklektyczną i wesołą marką".

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska