Radisson zapowiada wprowadzenie nowej marki do Warszawy

Radisson poprowadzi w Warszawie hotel spod nowej marki Radisson Red. Obiekt będzie częścią nowego budynku łączącego różne, głównie mieszkaniowe, funkcje

Publikacja: 28.02.2019 20:34

Foto: materiały prasowe

Szwedzka spółka Radisson Hospitality, należąca do hotelowej grupy Radissona, ogłosiła że jej nowy hotel w Warszawie będzie prowadzony pod nową marką Radisson RED. Czym się będzie wyróżniać? Ma to być "ekskluzywna lifestyle'owa" marka, która połączy "najlepsze inspiracje warszawską muzyką, architekturą i kulturą". "Luźna atmosfera, ciekawa oferta kulturalna, odważny wystrój wnętrz – to wszystko sprawi, że hotel ten będzie miejscem dostarczającym gościom niezapomnianych przeżyć" - czytamy w komunikacie firmy. Cytowany w nim wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group Elie Younes nazywa nową markę też "odważną, eklektyczną i wesołą marką".

Otwarcie Radissona RED Warsaw planowane jest na 2023 rok. Ten liczący 267 pokojów hotel ma zająć dolną część wielofunkcyjnego 140-metrowego wieżowca Liberty Tower, który powstanie na stołecznej Woli (Grzybowska róg Żelaznej). Hotel będzie dysponować też restauracją, barem, siłownią i przestrzenią spotkań i wydarzeń o powierzchni 820 m

2

.

Budowa Liberty Tower ma się rozpocząć w przyszłym roku. Inwestorem jest spółka Golub GetHouse. Radisson wynajmie od niej na swój hotel część budynku.

Razem z zapowiadanym hotelem Radisson będzie mieć w Polsce 17 obiektów oferujących prawie 3,8 tysiąca pokojów (już działająacych lub będących w budowie).

Szwedzka spółka Radisson Hospitality, należąca do hotelowej grupy Radissona, ogłosiła że jej nowy hotel w Warszawie będzie prowadzony pod nową marką Radisson RED. Czym się będzie wyróżniać? Ma to być "ekskluzywna lifestyle'owa" marka, która połączy "najlepsze inspiracje warszawską muzyką, architekturą i kulturą". "Luźna atmosfera, ciekawa oferta kulturalna, odważny wystrój wnętrz – to wszystko sprawi, że hotel ten będzie miejscem dostarczającym gościom niezapomnianych przeżyć" - czytamy w komunikacie firmy. Cytowany w nim wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group Elie Younes nazywa nową markę też "odważną, eklektyczną i wesołą marką".

1 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek