Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.02.2019 20:34 Publikacja: 28.02.2019 20:34
2 zdjęcia
ZobaczFoto: materiały prasowe
Szwedzka spółka Radisson Hospitality, należąca do hotelowej grupy Radissona, ogłosiła że jej nowy hotel w Warszawie będzie prowadzony pod nową marką Radisson RED. Czym się będzie wyróżniać? Ma to być "ekskluzywna lifestyle'owa" marka, która połączy "najlepsze inspiracje warszawską muzyką, architekturą i kulturą". "Luźna atmosfera, ciekawa oferta kulturalna, odważny wystrój wnętrz – to wszystko sprawi, że hotel ten będzie miejscem dostarczającym gościom niezapomnianych przeżyć" - czytamy w komunikacie firmy. Cytowany w nim wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group Elie Younes nazywa nową markę też "odważną, eklektyczną i wesołą marką".
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas