Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.10.2018 08:16 Publikacja: 24.10.2018 08:16
Foto: AFP
Georg Sobczak, dyrektor agencji marketingowej Criteo na Niemcy, mówi, cytowany przez portal Reisevor9, że osoby zaliczane do Pokolenia Z nie prowadzą takiego stylu życia, jak mogłoby się wydawać. To wniosek z badania przeprowadzonego przez firmę wśród 940 osób w wieku od 16 do 24 lat ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Brazylii i Japonii.
Przedstawiciele tego pokolenia odżywiają się zdrowo, śpią dłużej, a czas wolny jest dla nich co najmniej tak samo ważny jak praca. Podróżując, kładą nacisk na poznawanie innych kultur, odkrywanie siebie i zrównoważony rozwój. Wypoczynek czy luksusowe warunki wyjazdu nie mają już takiego znaczenia. Dużą rolę w ich życiu odgrywają nowe technologie i media. Chętnie wykorzystują narzędzia takie jak wirtualna rzeczywistość, którą można pobawić się w domu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas