Młodzi lubią korzystać z tradycyjnych sklepów

Co prawda młodzi ludzie z Pokolenia Z wyrośli na internecie, ale nie podoba im się, w jaki sposób firmy próbują pozyskać ich w sieci jako klientów. Dlatego po wycieczki chodzą do agentów turystycznych

Publikacja: 24.10.2018 08:16

Młodzi lubią korzystać z tradycyjnych sklepów

Foto: AFP

Georg Sobczak, dyrektor agencji marketingowej Criteo na Niemcy, mówi, cytowany przez portal Reisevor9, że osoby zaliczane do Pokolenia Z nie prowadzą takiego stylu życia, jak mogłoby się wydawać. To wniosek z badania przeprowadzonego przez firmę wśród 940 osób w wieku od 16 do 24 lat ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Brazylii i Japonii.

Przedstawiciele tego pokolenia odżywiają się zdrowo, śpią dłużej, a czas wolny jest dla nich co najmniej tak samo ważny jak praca. Podróżując, kładą nacisk na poznawanie innych kultur, odkrywanie siebie i zrównoważony rozwój. Wypoczynek czy luksusowe warunki wyjazdu nie mają już takiego znaczenia. Dużą rolę w ich życiu odgrywają nowe technologie i media. Chętnie wykorzystują narzędzia takie jak wirtualna rzeczywistość, którą można pobawić się w domu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"