Reklama
Rozwiń
Reklama

Młodzi lubią korzystać z tradycyjnych sklepów

Co prawda młodzi ludzie z Pokolenia Z wyrośli na internecie, ale nie podoba im się, w jaki sposób firmy próbują pozyskać ich w sieci jako klientów. Dlatego po wycieczki chodzą do agentów turystycznych

Publikacja: 24.10.2018 08:16

Młodzi lubią korzystać z tradycyjnych sklepów

Foto: AFP

Georg Sobczak, dyrektor agencji marketingowej Criteo na Niemcy, mówi, cytowany przez portal Reisevor9, że osoby zaliczane do Pokolenia Z nie prowadzą takiego stylu życia, jak mogłoby się wydawać. To wniosek z badania przeprowadzonego przez firmę wśród 940 osób w wieku od 16 do 24 lat ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Brazylii i Japonii.

Przedstawiciele tego pokolenia odżywiają się zdrowo, śpią dłużej, a czas wolny jest dla nich co najmniej tak samo ważny jak praca. Podróżując, kładą nacisk na poznawanie innych kultur, odkrywanie siebie i zrównoważony rozwój. Wypoczynek czy luksusowe warunki wyjazdu nie mają już takiego znaczenia. Dużą rolę w ich życiu odgrywają nowe technologie i media. Chętnie wykorzystują narzędzia takie jak wirtualna rzeczywistość, którą można pobawić się w domu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama