Aktualizacja: 27.09.2018 07:24 Publikacja: 27.09.2018 07:24
Foto: Bloomberg
Projekt nosi nazwę STRING (STandard Reservation Interface Next Generation). Grupa składająca się z przedstawicieli firm technologicznych, zajmujących się rozwiązaniami dla turystyki - Amadeusa, Bewotecu i Trafficsu - ma za zadanie poszerzyć standard przesyłu danych o dodatkowe narzędzia rezerwacyjne. Buduje nowe interfejsy na podstawie nowoczesnego standardu XML, tak zwanego schematu XSD. Chodzi o to, aby ofertę wybraną przez klienta z listy wyszukań automatycznie przenieść do systemu sprzedaży organizatora.
Pierwsza wersja projektu została udostępniona branży. Rozwiązanie uwzględnia już takie funkcjonalności jak przesyłanie danych potrzebnych do opłacenia wycieczki.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
Dawno tak nie zdrożały wakacje z biurami podróży, jak w ostatnim tygodniu. Cztery najpopularniejsze kierunki pobiły własne rekordy. To zapewne efekt kończących się promocji.
Biuro podróży Tourist Polska wprowadziło aplikację Gotowy na wakacje. „To przełomowe narzędzie nie tylko ułatwia planowanie i organizowanie podróży, ale także oferuje szerokie możliwości marketingowe i wykorzystuje sztuczną inteligencję do dostarczania spersonalizowanych treści i rekomendacji dla klientów” - czytamy w komunikacie firmy.
„Widzimy się w Sopocie” - zachęca nowy film reklamowy Sopotu, pokazywany właśnie w internecie w ramach kampanii promocyjnej pod tym samym tytułem, skierowanej do turystów biznesowych.
Specjalizuje się w tworzeniu unikatowych elementów wyposażenia wnętrz i dekoracji wykorzystujących szkło artystyczne. Jej projekty trafiły na wystawę stałą Muzeum Narodowego w Warszawie, a także – do czołowych polskich hoteli takich sieci jak Hilton czy Sheraton. Początki były jednak trudne. „Po studiach zatrudniłam się w agencji reklamowej, żeby mieć, z czego żyć” – wspomina Edyta Barańska, projektantka szkła, właścicielka pracowni Barańska Design.
W sezonie letnim z Warszawy będzie można polecieć do hiszpańskiego Jerez leżącego w pobliżu Kadyksu. Rejsy, które będą realizowane raz w tygodniu, zorganizuje biuro podróży TUI Poland.
Coraz częściej turyści rezerwujący noclegi na wsi narzekają na takie „atrakcje” otoczenia jak zapach zwierząt gospodarskich lub ich odgłosy, na przykład pianie kogutów. Asturia chce z tym zrobić prządek – wpisać jako element „dziedzictwa kulturowego” i ukrócić podstawy do reklamacji.
Sprzedaż luksusowych, dobrze prosperujących hoteli to rzadkość. Jednak w tej sytuacji transakcja sprzedaży jest próbą wyjścia z trudnej sytuacji, w której znalazł się właściciel nieruchomości. O transakcji – i jej kulisach – informuje Bloomberg.
Ale nie polscy politycy, lecz niemieccy. W Niemczech trwa właśnie kampania wyborcza przed ogłoszonym na 23 lutego głosowaniem na posłów do Bundestagu. Opozycyjna partia CDU/CSU ujawnia program reform, który pozwoli obniżyć koszty prowadzenia działalności w branży turystycznej.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas