Aktualizacja: 29.06.2018 09:21 Publikacja: 29.06.2018 09:21
Foto: AFP
Co prawda stacjonarne biura agencyjne nadal stanowią główne miejsce zakupu wycieczek w Niemczech, ale z każdym rokiem biura internetowe zyskują coraz większy udział w rynku imprez zorganizowanych. W zeszłym roku ci ostatni sprzedali wycieczki za prawie 26 miliardów euro, co odpowiada 40 procentom wartości całego rynku wartego 64,7 miliarda euro. Jeszcze trzy lata temu było to 35 procent. Dla porównania - klasyczne biura agencyjne miały łączny obrót w wysokości 26,4 miliarda euro, co oznaczało wzrost o 4,6 procent wobec roku 2016.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas