Niemcy przerzucają się na agentów internetowych

40 procent sprzedaży wycieczek zorganizowanych w Niemczech przypada na agentów internetowych. Jeszcze trzy lata temu było to 35 procent, wynika z analizy magazynu branżowego „FVW"

Publikacja: 29.06.2018 09:21

Niemcy przerzucają się na agentów internetowych

Foto: AFP

Co prawda stacjonarne biura agencyjne nadal stanowią główne miejsce zakupu wycieczek w Niemczech, ale z każdym rokiem biura internetowe zyskują coraz większy udział w rynku imprez zorganizowanych. W zeszłym roku ci ostatni sprzedali wycieczki za prawie 26 miliardów euro, co odpowiada 40 procentom wartości całego rynku wartego 64,7 miliarda euro. Jeszcze trzy lata temu było to 35 procent. Dla porównania - klasyczne biura agencyjne miały łączny obrót w wysokości 26,4 miliarda euro, co oznaczało wzrost o 4,6 procent wobec roku 2016.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"