Reklama

Niemcy przerzucają się na agentów internetowych

40 procent sprzedaży wycieczek zorganizowanych w Niemczech przypada na agentów internetowych. Jeszcze trzy lata temu było to 35 procent, wynika z analizy magazynu branżowego „FVW"

Publikacja: 29.06.2018 09:21

Niemcy przerzucają się na agentów internetowych

Foto: AFP

Co prawda stacjonarne biura agencyjne nadal stanowią główne miejsce zakupu wycieczek w Niemczech, ale z każdym rokiem biura internetowe zyskują coraz większy udział w rynku imprez zorganizowanych. W zeszłym roku ci ostatni sprzedali wycieczki za prawie 26 miliardów euro, co odpowiada 40 procentom wartości całego rynku wartego 64,7 miliarda euro. Jeszcze trzy lata temu było to 35 procent. Dla porównania - klasyczne biura agencyjne miały łączny obrót w wysokości 26,4 miliarda euro, co oznaczało wzrost o 4,6 procent wobec roku 2016.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama