Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Według cen katalogowych wartość zamówienia wynosi około 44 milionów euro - podaje przewoźnik w komunikacie i dodaje, że z uwagi na rozmiar zamówienia uzyskał zniżkę. Nowe fotele są lżejsze, w związku z czym, jak podkreśla przewoźnik, samoloty będą zużywać mniej paliwa, co przełoży się na mniejsze zanieczyszczenie środowiska.
- Utrzymujemy szybkie tempo rozwoju, a nowy model samolotu pozwoli na dalsze obniżanie kosztów operacyjnych jako, że naszym celem jest objęcie pozycji lidera wśród niskokosztowych linii lotniczych w Europie - mówi cytowany w komunikacie członek zarządu ds. marketingu w Wizz Air Johan Eidhagen.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas