Wracają objazdówki po Egipcie

Filip Frydrykiewicz

Turystyka wypoczynkowa w Egipcie na dobre powróciła do sprzedaży, ale wycieczki objazdowe odradzają się nieco wolniej. Niemieccy touroperatorzy mówią jednak, że zainteresowanie nimi zaczyna powracać

Właściwie wszyscy europejscy touroperatorzy potwierdzają, że klienci chętnie rezerwują już wycieczki wypoczynkowe w Egipcie. Nieco inaczej sytuacja przedstawia się z podróżami objazdowymi, a do osiągnięcia wyników sprzed 2010 roku organizatorom jeszcze sporo brakuje. Przykładem niech będą statystyki niemieckiego touroperatora Studiosus. Podczas gdy przed wiosną arabską firma wysłała na zwiedzanie kraju faraonów 3,5 tysięcy gości, w 2017 roku było ich zaledwie 127, informuje portal Touristik Aktuell. Touroperatorzy są jednak optymistycznie nastawieni do przyszłości. Peter Eschweiler, szef Gebeco, biura specjalizującego się w objazdówkach, należącego do Grupy TUI, mówi o stale rosnącej liczbie klientów. Zmiany oscylują w granicach trzycyfrowych. W podobnym tonie wypowiada się szef Ikarusa, Godehard Ulrich. W tym roku wzrost zainteresowania wycieczkami wynosi 20 procent. Jörg-Dietrich Meltzer, menedżer w Studiosus zakłada, że w tym roku uda się potroić liczbę klientów. Oferta została przygotowana i włączona do bieżącego katalogu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Chorwacka turystyka rośnie dzięki Azjatom i Amerykanom

Prawie 20 milionów turystów odwiedziło Chorwację w tym roku. Choć najwięcej gości przybyło z ...

Niemieckie biura mają swój kanał filmowy

Expi.tv to portal streamingowy, na którym zamieszczane są filmy o turystycznych walorach krajów i ...

Szczecin zyska połączenia do Edynburga i Tirany

Od marca pasażerowie z lotniska Szczecin-Goleniów będą mogli latać dwa razy w tygodniu do ...

Katowice Airport – padł rekord w przewozach czarterowych

Ponad 2 miliony pasażerów samolotów wyczarterowanych przez biura podróży obsłużyło w ubiegłym roku lotnisko ...

Odeszła Bogna Jaśkowiak, „matka” marki biura podróży Grecos

W nocy z piątku na sobotę zmarła nagle Bogna Jaśkowiak. Marketingowiec z krwi i ...

Atrakcyjna nazwa pokoju zwiększy sprzedaż

Banalne nazwy pokojów hotelowych, takie jak podstawowy czy standardowy, mogą zniechęcać klientów – przekonuje ...