Letnia oferta FlixBus Polska obejmowała ponad 200 kierunków, spośród których połowę stanowiły połączenia krajowe. Linie kursujące w czasie wakacji obsługiwane były przez 32 partnerów autobusowych współpracujących z FlixBusem - czytamy w komunikacie przewoźnika.

Najwięcej pasażerów podróżowało do Szczecina, Zakopanego, Poznania, Krakowa, Gdańska, Warszawy, Łodzi, Wrocławia i Lublina, a w wypadku linii sezonowych – do Kołobrzegu, Stegien, Mielna i Władysławowa. Z zagranicznych kierunków najpopularniejsze były Berlin, Praga, Wilno, Paryż, Brno, Wiedeń i Budapeszt.

Pod względem wielkości, nasza siatka w sezonie wakacyjnym była na poziomie 90 procent tej sprzed pandemii. Udostępniliśmy znacznie więcej kierunków niż w 2019 roku, ale część połączeń była realizowanych z mniejszą częstotliwością - wyjaśnia cytowany w komunikacie Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.

FlixBus rozpoczął optymalizację oferty na sezon jesienno-zimowy. Siatka połączeń od października będzie mniejsza o około 30 procent w porównaniu z ofertą letnią. - Jak co roku po sezonie letnim dostosowujemy podaż do popytu. Zamykamy głównie linie sezonowe, a także zmniejszamy częstotliwość tam gdzie zmalało zapotrzebowanie – komentuje Leman. – Nadal jednak będziemy oferować dużo podróży, zarówno krajowych, jak i zagranicznych, czy to na jesienne wyjazdy weekendowe, czy na przerwę świąteczną.

Jesienno-zimowy kalendarz FlixBus w pełni otworzy w pierwszym tygodniu października.