Prima Holiday podkręca kolory

Nowe logo firma pokazała w ostatni weekend na targach TT Warsaw, gdzie miała stoisko. Na zdjęciu prezes Maher Lili. Fot. Filip Frydrykiewicz

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Zaćmienie słońca wabi turystów do USA

Większość Amerykanów zamierza oglądać dziś całkowite zaćmienie Słońca. Fenomen astronomiczny ściąga do tego kraju ...

Rainbow zyskuje w tym roku 13,6 procent

Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych wyniosły w lutym w Rainbow Tours SA 80,3 miliona ...

Niemcy mocniej strzegą świątecznych jarmarków

W niemieckich miastach ruszają tradycyjne jarmarki bożonarodzeniowe. W tym roku będą się odbywały przy ...

Betlej: Dobre notowania PiS to zła wiadomość dla turystyki

Rządzący mają ciągle duże poparcie społeczne, nie troszczą się więc dostatecznie, żeby obywatele lepiej ...

Pomorze inwestuje 216 milionów złotych w infrastrukturę turystyczną

Drogi rowerowe nad morzem i na Żuławach, trasy kajakowe na rzekach, przystanie żeglarskie na ...

Betlej: W TFG rynek rośnie szybciej niż w Merlinie

Nieprecyzyjne dane o sprzedaży wycieczek w biurach podróży mogą mylić niektórych touroperatorów i powodować, ...