Brytyjskie biura podróży: Wyjazdy z nami bezpieczniejsze

Kadr ze spotu promocyjnego ABTA

„Rezerwuj bezpiecznie” – pod tym hasłem brytyjska organizacja branży turystycznej ABTA zachęca do korzystania z usług biur podróży i agentów turystycznych. Agenci i touroperatorzy tłumaczą w spocie, dlaczego warto to robić.

Ostatnie miesiące były trudne dla wszystkich, a koronawirus prawie uniemożliwił podróżowanie po Wielkiej Brytanii i za granicę. Dlatego tak ważne jest, by zarezerwować długo wyczekiwane wakacje u profesjonalisty – tymi słowy organizacja branży turystycznej ABTA przekonuje klientów, by kupowali wyjazdy u jej członków.

To element stałej kampanii pod hasłem „Rezerwuj bezpiecznie” organizowanej o tej porze roku. W tym roku do udziału w niej ABTA poprosiła 12 swoich członków, agentów turystycznych, touroperatorów i atrakcje turystyczne, aby w filmie prezentowanym w internecie tłumaczyli, dlaczego warto skorzystać z usług ekspertów.

CZYTAJ TEŻ: ABTA uczy, jak działać w nowej rzeczywistości

Członkowie ABTA są profesjonalnymi doradcami turystycznymi, którzy dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu pomogą wybrać najlepszą ofertę. Bez względu na to, czy klient chce spędzić tydzień na plaży, jest żądny przygód czy poszukuje miejsca na weekendowy wypad, zawsze może liczyć na fachową pomoc. Dzięki temu, że sprzedawcy odwiedzili miejsca, do których wysyłają klientów, a nierzadko sami w nich przez jakiś czas mieszkali, mogą podpowiedzieć, jak poczuć prawdziwego ducha miejsca.

W kontekście bieżącej sytuacji przedstawią też obowiązujące regulacje i wymagania związane z podróżą. Pomogą też załatwić formalności związane z przepisami wjazdowymi i wizowymi, co w wypadku Wielkiej Brytanii ma znaczenie szczególne po zakończeniu okresu przejściowego po brexicie.

ZOBACZ TAKŻE: Brytyjskie biura podróży czekają na styczeń

Klienci mają też pewność, że wycieczki do krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego są chronione finansowo. Jeśli organizator w tym czasie zbankrutuje, wyjazd albo się odbędzie, albo klient dostanie z powrotem pieniądze.

Turyści mogą też liczyć na pomoc w kryzysowych sytuacjach. W pandemii biura należące do ABTA dużo pracowały, zmieniając rezerwacje, organizując klientom powroty czy wyszukując oferty na zamianę. Nawet jeśli zdarzało się, że klienci nie mogli dojść do porozumienia z biurami podróży, mogli skorzystać z pomocy organizacji w załatwianiu reklamacji, co pozwala zaoszczędzić pieniądze i czas.

Film można zobaczyć tutaj.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Agent turystyczny na czele nowego biura podróży

Kamil Kurak, agent turystyczny z Wakacji.pl, pokieruje nowym biurem podróży założonym w Polsce przez ...

Enter Air – przychody w górę, zysk w dół

Czarterowa linia lotnicza Enter Air podała, że w pierwszym półroczu zwiększyła przychody w porównaniu ...

Niemieccy agenci turystyczni podczas majowego protestu w Berlinie

Niemieccy agenci znów będą demonstrować

Inicjatorzy demonstracji agentów turystycznych w Niemczech piszą list otwarty do ministrów spraw zagranicznych i ...

Targi Tour Salon mają nowego dyrektora

Z początkiem sierpnia obowiązki dyrektora poznańskich targów turystycznych Tour Salon objęła Maria Szczepaniak-Kowalska Szczepaniak-Kowalska ...

Władze LOT do związkowców: Nie podburzajcie załogi do strajku

Nie ma podstawy prawnej, na której związkowcy mogliby oprzeć zapowiadany protest, dlatego jeśli rozpoczną ...

LOT połączy Warszawę z Ostrawą

Polski przewoźnik będzie latał na tej trasie pięć razy w tygodniu, od 30 marca. ...