Dla DER Touristik jednym z najważniejszych elementów strategii odbudowy po pandemii koronawirusa będzie działalność hotelowa – donosi niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell. Koncern utworzył nawet oddzielny dział, który ma się zajmować rozwijaniem sieci hoteli własnych. Mowa o DER Touristik Group Hotel Division na czele którego jako prezes stanął Georg Schmickler.

CZYTAJ TEŻ: DER Touristik inwestuje w hotele Aldiana

Jak tłumaczy prezes DER Touristik Group Sören Hartmann, firma chce otworzyć swoje marki hotelowe na nowych partnerów i inwestorów i w ten sposób kontynuować ekspansję. Cel ten Schmickler będzie realizował we współpracy z menedżerami odpowiedzialnymi za poszczególne działy DER Touristik Hotels & Resorts, który zarządza markami Sentido, LTI, Calimera, Primasol, Cooee, Playitas i Aldiana.

Prezes nowo utworzonego działu z firmą związany jest od wielu lat, ostatnio jako starszy wiceprezes odpowiedzialny za strategię segmentu turystycznego koncernu.

ZOBACZ TAKŻE: DER Touristik kupił ośrodek wypoczynkowy na Maderze