Best Reisen: Rośniemy na egzotyce

O 68,1 procent w porównaniu z rokiem poprzednim zwiększyły się w tym roku przychody biura podróży Best Reisen. Zysk operacyjny wzrósł w tym czasie o 18 procent.

Publikacja: 14.11.2019 12:53

Best Reisen: Rośniemy na egzotyce

Foto: Leila ben Arfi, prezes Best Reisen Group. Fot. materiały prasowe.

Best Reisen podzielił się w komunikacie prasowym częściowymi informacjami o wynikach osiągniętych od stycznia do końca września tego roku. Jak czytamy „za sprawą rosnącego popytu na wycieczki do dalekich krajów, które odpowiadają za 69,8 procent przychodów firmy”, przychody firmy ze sprzedaży imprez turystycznych wzrosły w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego o 68,1procent. Przy tym obrót z tytułu sprzedaży wyjazdów egzotycznych zwiększył się o 86,7 procent.

W okresie od stycznia do września wyraźnie powiększył się też zysk operacyjny, który wyniósł 2,13 mln złotych i był o 18 procent większy niż przed rokiem. – Choć rok jeszcze się nie skończył, widzimy, że będzie rekordowy, zarówno pod względem przychodów jak i zysku operacyjnego, który już dziś przekroczył nasze oczekiwania – mówi cytowana w komunikacie Leila ben Arfi, prezes Best Reisen. – Nasza sytuacja finansowa jest bardzo stabilna, a w przyszłość spoglądamy z optymizmem.

Biuro nie podaje w komunikacie wielkości przychodów ani liczby klientów. W całym ubiegłym roku przychody ze sprzedaży imprez turystycznych wyniosły – według informacji touroperatora z początku roku 2019 – 26,5 mln złotych. A liczba klientów miała sięgnąć 10 tysięcy.

ZOBACZ RANKING BIUR PODRÓŻY

Najważniejszym kierunkiem dla Best Reisen są Zjednoczone Emiraty Arabskie, w pierwszych dziewięciu miesiącach przychody ze sprzedaży wyjazdów do tego kraju były o 104,15 procent większe, rok do roku, a liczba klientów przekroczyła 4 tysiące. Drugim najszybciej rosnącym kierunkiem są Malediwy – tu wartość sprzedaży wzrosła o 53,95 procent.

W sezonie zimowym Best Reiasen do oferty dołączył Meksyk i Karaiby, a także wyjazdy na Filipiny, zarówno pobytowe jak i odwiedzanie poszczególnych wysp („island hoping”). – Dzięki współpracy z bardzo doświadczonym partnerem oferujemy świetny produkt w atrakcyjnej cenie. To dobra wiadomość także dla agentów, którzy mogą zaproponować klientom jeszcze więcej możliwości wyjazdów z Best Reisen – zapewnia ben Arfi.

Touroperator zwraca uwagę, że badanie cen, jakie prowadzi Instytut Badania Rynku Turystycznego Traveldata, pokazuje, że Best Reisen „sprzedaje wycieczki w korzystnych cenach”. W ostatniej (z 12.11.2019 r.) analizie cen na lato 2020 Traveldata notuje, że Best Reisen sprzedawał wyjazdy „taniej od średniej”. Dla porównania – rok wcześniej imprezy tego biura były droższe niż przeciętna.

Touroperator zamierza rozwijać ofertę podróży do krajów europejskich i Afryki Północnej. – Stawiamy głównie na Maltę i Egipt, ale będziemy rozwijać też programy do innych typowo wakacyjnych miejsc – zapowiada prezes.

Egipt jest najważniejszym krajem w ofercie czarterowej Best Reisen – tu wzrost przychodów do września 2019 roku urósł o 55,78 procent. „W kraju faraonów nowością są hotele znanych sieci Albatros i La Branda na gwarancji. Touroperator poszerzył też na Lato 2020 program do Turcji i Tunezji”.

CZYTAJ TEŻ: Leila Ben Arfi: Estetyka w turystyce jest dla mnie ważna

Best Reisen podzielił się w komunikacie prasowym częściowymi informacjami o wynikach osiągniętych od stycznia do końca września tego roku. Jak czytamy „za sprawą rosnącego popytu na wycieczki do dalekich krajów, które odpowiadają za 69,8 procent przychodów firmy”, przychody firmy ze sprzedaży imprez turystycznych wzrosły w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego o 68,1procent. Przy tym obrót z tytułu sprzedaży wyjazdów egzotycznych zwiększył się o 86,7 procent.

Pozostało 84% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"