Tuifly.com nie sprzeda biletów

TUI intensywnie rozwija sprzedaż przez internet, co oznacza między innymi integrację portalu TUIfly.com z TUI.com. W przyszłości w tym pierwszym nie będzie można już kupić biletów lotniczych.

Publikacja: 24.02.2020 07:14

Tuifly.com nie sprzeda biletów

Foto: Fot. Bloomberg

Dyrektor ds. cyfryzacji w TUI, Matthias Gehring, planuje włączyć zasoby portalu TUIfly.com do TUI.com, donosi niemiecki portal branżowy Travel Talk. Ten drugi serwis ma być głównym kanałem sprzedaży internetowej grupy. Strona TUIfly.com nadal będzie istnieć, ale jedynie jako wizytówka linii lotniczej. Jeśli ktoś zechce kupić od niej bilet, będzie musiał to zrobić przez TUI.com.

Gehring tłumaczy, że już teraz internauci poszukujący przelotów są automatycznie przekierowywani na główny portal. – Mamy tam wszystko: TUIfly, przeloty regularne, czarterowe i realizowane przez tanie linie – mówi dyrektor.

CZYTAJ TEŻ: TUIfly powiększa flotę i leci na Karaiby

Dodatkowo w niedługim czasie partnerzy handlowi przewoźników należących do grupy, w tym strony porównujące ceny, takie jak Idealo i Kaya, a wkrótce także Skyscanner, będą kierować klientów bezpośrednio na TUI.com. – TUI jest marką parasolową i w przyszłości cała sprzedaż ma przechodzić przez nią – dodaje Gehring. Poza wspomnianymi lotami znajdą tam inne pojedyncze usługi takie jak noclegi, wycieczki czy wynajem samochodów.

Dyrektor nie potwierdza, że w pierwszej kolejności na stronie będą prezentowane przeloty realizowane przez własne linie. Jeśli rejs na dany dzień nie będzie dostępny, system wyświetli połączenia innych przewoźników. – Musimy pokazać klientowi, że mamy dobre ceny i możemy zaoferować wszystko, co jest potrzebne do zorganizowania wyjazdu – zapewnia.

ZOBACZ TAKŻE: Grupa TUI zadowolona z najnowszych wyników

Jak mówi rzecznik prasowy przewoźnika, choć jego nazwa nie ulegnie zmianie, marka TUIfly zniknie i zostanie zastąpiona przez TUI. Już teraz jest to widoczne na jego samolotach.

Dyrektor ds. cyfryzacji w TUI, Matthias Gehring, planuje włączyć zasoby portalu TUIfly.com do TUI.com, donosi niemiecki portal branżowy Travel Talk. Ten drugi serwis ma być głównym kanałem sprzedaży internetowej grupy. Strona TUIfly.com nadal będzie istnieć, ale jedynie jako wizytówka linii lotniczej. Jeśli ktoś zechce kupić od niej bilet, będzie musiał to zrobić przez TUI.com.

Gehring tłumaczy, że już teraz internauci poszukujący przelotów są automatycznie przekierowywani na główny portal. – Mamy tam wszystko: TUIfly, przeloty regularne, czarterowe i realizowane przez tanie linie – mówi dyrektor.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej