Rainbow ogłosił wprowadzenie do systemów rezerwacyjnych wyjazdów na kolejne wakacje. Na początek oferuje najpopularniejsze hotele rodzinne i obiekty z segmentu premium dla wymagających turystów.

– Tegoroczny, jak się okazało zupełnie „nielastowy” sezon pokazał, że warto pomyśleć o wakacjach z wyprzedzeniem, nie czekając na obniżki cen – mówi cytowany w komunikacie Maciej Szczechura z zarządu firmy. – Wielu klientów wracających z wakacji pyta, kiedy będą mogli zarezerwować wyjazd na następne lato. Dlatego już teraz, w połowie sierpnia, wprowadzamy te oferty do sprzedaży. Przygotowaliśmy je szczególnie z myślą o tych grupach klientów, którzy planują wypoczynek wcześniej, chcą mieć pełny wybór ofert i terminów.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow podwyższył gwarancję. „Sprzedaż pozytywnie nas zaskoczyła”

Oferta rodzinna to między innymi ponad 80 hoteli z animacjami w języku polskim. Zapewniają je Figlokluby, które są czynne od połowy czerwca do połowy września. – To flagowy produkt Rainbowa, prowadzony w hotelach z doskonałą infrastrukturą rodzinną, basenami, często z aquaparkami, zapewniający najlepszą zabawę dzieciom i chwilę oddechu dorosłym – zapewnia Szczechura.

I przypomina, że animacje prowadzi zespół animatorów – absolwentów Akademii Rainbowa. W lecie przyszłego roku klienci potrzebujący rodzinnych wakacji znajdą hotele z Figloklubami nie tylko w krajach basenu Morza Śródziemnego, ale też w odległych miejscach, jak Dominikana, Meksyk, Kenia i Zanzibar. W przedsprzedaży we wszystkich hotelach rodzinnych obowiązują specjalne zniżki dla dzieci, nawet do 700 złotych.

Rainbow sprzedaje 200 hoteli pięciogwiazdkowych, położonych we wszystkich wakacyjnych regionach. Najwięcej, bo 70 jest w Turcji, ponad 50 w Grecji, 25 w Egipcie i 13 w Hiszpanii. Wśród nich należące do popularnych sieci, jak RIU, Barcelo, Sheraton i Iberostar.

„Oferta Premium skierowana jest do wymagających odbiorców, dla których takie elementy pobytu, jak wysoki standard hotelu, obsługi, serwisu i dodatkowych udogodnień hotelowych, mają kluczowe znaczenie. W przedsprzedaży w hotelach Premium obowiązują zniżki nawet do 1000 złotych za pokój” – czytamy w komunikacie touroperatora.

ZOBACZ TEŻ: Rainbow: Mamy patent na zimowe obroty – więcej „egzotyki”

Podaje on też, jakie przywileje zyskają klienci, którzy zarezerwują wyjazd w pierwszych tygodniach.

Autopromocja
TURYSTYKA.RP.PL

Poszerzaj swoje HORYZONTY, sprawdź najlepsze źródło branżowej wiedzy

CZYTAJ WIĘCEJ

– Słuchamy, czego oczekują, dlatego przedsprzedaż opieramy na dwóch filarach. Pierwszym jest „100 procent pewności najniższej ceny”, usługa gwarantująca kupującym najniższą cenę w danym terminie i hotelu. Drugim filarem jest możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji bez podania przyczyny. Osoby, które z jakiegokolwiek powodu będą musiały czy chciały zmienić wakacyjne plany będą mogły to robić bez ponoszenia kosztów anulowania i konieczności natychmiastowego podejmowania decyzji o alternatywnym terminie i miejscu wyjazdu. Za wpłaconą zaliczkę dostaną voucher do swobodnego wykorzystania na dowolną inną imprezę z sezonu Lato 2022 – wyjaśnia Szczechura.

Klienci mogą również kupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji w promocyjnych cenach 20 lub 40 złotych od osoby. W droższej wersji ubezpieczenie obejmuje rezygnację z wyjazdu nawet na jeden dzień przed jego rozpoczęciem w wypadku zachorowania na covid-19 osoby wyjeżdżającej lub jej bliskiej.

Zaliczka na letnią imprezę 2022 wynosi 15 procent wartości wyjazdu.