Rainbow ogłosił wprowadzenie do systemów rezerwacyjnych wyjazdów na kolejne wakacje. Na początek oferuje najpopularniejsze hotele rodzinne i obiekty z segmentu premium dla wymagających turystów.
– Tegoroczny, jak się okazało zupełnie „nielastowy” sezon pokazał, że warto pomyśleć o wakacjach z wyprzedzeniem, nie czekając na obniżki cen – mówi cytowany w komunikacie Maciej Szczechura z zarządu firmy. – Wielu klientów wracających z wakacji pyta, kiedy będą mogli zarezerwować wyjazd na następne lato. Dlatego już teraz, w połowie sierpnia, wprowadzamy te oferty do sprzedaży. Przygotowaliśmy je szczególnie z myślą o tych grupach klientów, którzy planują wypoczynek wcześniej, chcą mieć pełny wybór ofert i terminów.
CZYTAJ TEŻ: Rainbow podwyższył gwarancję. „Sprzedaż pozytywnie nas zaskoczyła”
Oferta rodzinna to między innymi ponad 80 hoteli z animacjami w języku polskim. Zapewniają je Figlokluby, które są czynne od połowy czerwca do połowy września. – To flagowy produkt Rainbowa, prowadzony w hotelach z doskonałą infrastrukturą rodzinną, basenami, często z aquaparkami, zapewniający najlepszą zabawę dzieciom i chwilę oddechu dorosłym – zapewnia Szczechura.
I przypomina, że animacje prowadzi zespół animatorów – absolwentów Akademii Rainbowa. W lecie przyszłego roku klienci potrzebujący rodzinnych wakacji znajdą hotele z Figloklubami nie tylko w krajach basenu Morza Śródziemnego, ale też w odległych miejscach, jak Dominikana, Meksyk, Kenia i Zanzibar. W przedsprzedaży we wszystkich hotelach rodzinnych obowiązują specjalne zniżki dla dzieci, nawet do 700 złotych.