Rainbow zaczął sprzedawać wyjazdy na lato 2022

Pewność najniższej ceny i możliwość rezygnacji z umowy bez podania przyczyny – to zdaniem biura podróży Rainbow dwie najważniejsze korzyści, które zainteresują klientów w okresie wczesnej sprzedaży nowego sezonu – lata 2022 roku.

Publikacja: 18.08.2021 17:53

Rainbow zaczął sprzedawać wyjazdy na lato 2022

Foto: Fot. materiały promocyjne Rainbowa

Rainbow ogłosił wprowadzenie do systemów rezerwacyjnych wyjazdów na kolejne wakacje. Na początek oferuje najpopularniejsze hotele rodzinne i obiekty z segmentu premium dla wymagających turystów.

– Tegoroczny, jak się okazało zupełnie „nielastowy” sezon pokazał, że warto pomyśleć o wakacjach z wyprzedzeniem, nie czekając na obniżki cen – mówi cytowany w komunikacie Maciej Szczechura z zarządu firmy. – Wielu klientów wracających z wakacji pyta, kiedy będą mogli zarezerwować wyjazd na następne lato. Dlatego już teraz, w połowie sierpnia, wprowadzamy te oferty do sprzedaży. Przygotowaliśmy je szczególnie z myślą o tych grupach klientów, którzy planują wypoczynek wcześniej, chcą mieć pełny wybór ofert i terminów.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow podwyższył gwarancję. „Sprzedaż pozytywnie nas zaskoczyła”

Oferta rodzinna to między innymi ponad 80 hoteli z animacjami w języku polskim. Zapewniają je Figlokluby, które są czynne od połowy czerwca do połowy września. – To flagowy produkt Rainbowa, prowadzony w hotelach z doskonałą infrastrukturą rodzinną, basenami, często z aquaparkami, zapewniający najlepszą zabawę dzieciom i chwilę oddechu dorosłym – zapewnia Szczechura.

I przypomina, że animacje prowadzi zespół animatorów – absolwentów Akademii Rainbowa. W lecie przyszłego roku klienci potrzebujący rodzinnych wakacji znajdą hotele z Figloklubami nie tylko w krajach basenu Morza Śródziemnego, ale też w odległych miejscach, jak Dominikana, Meksyk, Kenia i Zanzibar. W przedsprzedaży we wszystkich hotelach rodzinnych obowiązują specjalne zniżki dla dzieci, nawet do 700 złotych.

Rainbow sprzedaje 200 hoteli pięciogwiazdkowych, położonych we wszystkich wakacyjnych regionach. Najwięcej, bo 70 jest w Turcji, ponad 50 w Grecji, 25 w Egipcie i 13 w Hiszpanii. Wśród nich należące do popularnych sieci, jak RIU, Barcelo, Sheraton i Iberostar.

„Oferta Premium skierowana jest do wymagających odbiorców, dla których takie elementy pobytu, jak wysoki standard hotelu, obsługi, serwisu i dodatkowych udogodnień hotelowych, mają kluczowe znaczenie. W przedsprzedaży w hotelach Premium obowiązują zniżki nawet do 1000 złotych za pokój” – czytamy w komunikacie touroperatora.

ZOBACZ TEŻ: Rainbow: Mamy patent na zimowe obroty – więcej „egzotyki”

Podaje on też, jakie przywileje zyskają klienci, którzy zarezerwują wyjazd w pierwszych tygodniach.

– Słuchamy, czego oczekują, dlatego przedsprzedaż opieramy na dwóch filarach. Pierwszym jest „100 procent pewności najniższej ceny”, usługa gwarantująca kupującym najniższą cenę w danym terminie i hotelu. Drugim filarem jest możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji bez podania przyczyny. Osoby, które z jakiegokolwiek powodu będą musiały czy chciały zmienić wakacyjne plany będą mogły to robić bez ponoszenia kosztów anulowania i konieczności natychmiastowego podejmowania decyzji o alternatywnym terminie i miejscu wyjazdu. Za wpłaconą zaliczkę dostaną voucher do swobodnego wykorzystania na dowolną inną imprezę z sezonu Lato 2022 – wyjaśnia Szczechura.

Klienci mogą również kupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji w promocyjnych cenach 20 lub 40 złotych od osoby. W droższej wersji ubezpieczenie obejmuje rezygnację z wyjazdu nawet na jeden dzień przed jego rozpoczęciem w wypadku zachorowania na covid-19 osoby wyjeżdżającej lub jej bliskiej.

Zaliczka na letnią imprezę 2022 wynosi 15 procent wartości wyjazdu.

Rainbow ogłosił wprowadzenie do systemów rezerwacyjnych wyjazdów na kolejne wakacje. Na początek oferuje najpopularniejsze hotele rodzinne i obiekty z segmentu premium dla wymagających turystów.

– Tegoroczny, jak się okazało zupełnie „nielastowy” sezon pokazał, że warto pomyśleć o wakacjach z wyprzedzeniem, nie czekając na obniżki cen – mówi cytowany w komunikacie Maciej Szczechura z zarządu firmy. – Wielu klientów wracających z wakacji pyta, kiedy będą mogli zarezerwować wyjazd na następne lato. Dlatego już teraz, w połowie sierpnia, wprowadzamy te oferty do sprzedaży. Przygotowaliśmy je szczególnie z myślą o tych grupach klientów, którzy planują wypoczynek wcześniej, chcą mieć pełny wybór ofert i terminów.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej