Biura podróży mają pomysł, jak przyciągnąć młodzież. Zatrudniły influencerów

Internetowi twórcy w mediach społecznościowych będą zachęcać do podróżowania i korzystania z usług biur podróży. Brytyjskie stowarzyszenie biur podróży i agentów turystycznych ABTA liczy, że w ten sposób dotrze do nowych klientów.

Publikacja: 14.11.2023 17:50

Biura podróży chcą pozytskać młodych klientów i rodziny z dziećmi

Biura podróży chcą pozytskać młodych klientów i rodziny z dziećmi

Foto: Aleksander Kramarz

W ramach corocznie prowadzonej kampanii „Podróżuj bez obaw”, którą w Wielkiej Brytanii prowadzi tamtejsza organizacja branżowa ABTA, do podróżowania i korzystania z usług jej członków zachęcać będą influencerzy. Celem akcji jest pozyskanie klientów z dwóch grup docelowych – młodych w wieku 16-24 lata oraz rodzin z dziećmi.

Zadaniem influencerów, @jayneytravels i @theheartstylist, będzie namawianie internautów do zastanowienia się, na jakie wakacje chcą się wybrać w przyszłym roku. W ramach kampanii do wygrania będą też nagrody pieniężne do 300 funtów w wybranej walucie – wystarczy polubić posty influencerów i pokazać swoje wymarzone miejsca na wakacje.

Czytaj więcej

Szara strefa w turystyce dzieci i młodzieży – czy warto ryzykować bez gwarancji?

ABTA będzie reklamować podróże zorganizowane także na Instagramie, Facebooku i X (wcześniej Twitter) oraz udostępniać treści we własnych mediach z hasztagiem #DreamingWithABTA, który ma nie tylko zainspirować do wyjazdu, ale także podkreślić, że rezerwowanie w firmie będącej członkiem ABTA zapewnia bezpieczne wakacje i pozwala skorzystać ze specjalistycznej wiedzy profesjonalnych doradców.

Zaplanuj wakacje z biurem podróży

Kolejny etap kampanii będzie realizowany po świętach Bożego Narodzenia – na początku roku tradycyjnie najwięcej Brytyjczyków rezerwuje swój urlop.

– Ponure listopadowe tygodnie często skłaniają ludzi do zastanawiania się, gdzie mogą spędzić kolejne wakacje – mówi rzecznik ABTA Graeme Buck. – Dzięki kampanii, która mówi o marzeniach, wykorzystamy ten nastrój, a kiedy potencjalni klienci będą gotowi do zrobienia rezerwacji, postaramy się skierować ich do biur podróży, które są naszymi członkami – wyjaśnia.

W ramach corocznie prowadzonej kampanii „Podróżuj bez obaw”, którą w Wielkiej Brytanii prowadzi tamtejsza organizacja branżowa ABTA, do podróżowania i korzystania z usług jej członków zachęcać będą influencerzy. Celem akcji jest pozyskanie klientów z dwóch grup docelowych – młodych w wieku 16-24 lata oraz rodzin z dziećmi.

Zadaniem influencerów, @jayneytravels i @theheartstylist, będzie namawianie internautów do zastanowienia się, na jakie wakacje chcą się wybrać w przyszłym roku. W ramach kampanii do wygrania będą też nagrody pieniężne do 300 funtów w wybranej walucie – wystarczy polubić posty influencerów i pokazać swoje wymarzone miejsca na wakacje.

Biura Podróży
Anex Tour lata już z Katowic do Turcji szerokokadłubowym boeingiem 777-300ER
Biura Podróży
35 lat Itaki: 10 milionów klientów i największy zysk w historii
Biura Podróży
Majówka - kierunek zagranica. „To przez mocną złotówkę i złą pogodę w Polsce”
Biura Podróży
Zuzanna Sprycha na czele Turystycznej Organizacji Otwartej
Biura Podróży
Wakacje z biurem podróży. Grecja i Hiszpania tańsze niż Bułgaria i Turcja