Reklama

Biura podróży mają pomysł, jak przyciągnąć młodzież. Zatrudniły influencerów

Internetowi twórcy w mediach społecznościowych będą zachęcać do podróżowania i korzystania z usług biur podróży. Brytyjskie stowarzyszenie biur podróży i agentów turystycznych ABTA liczy, że w ten sposób dotrze do nowych klientów.

Publikacja: 14.11.2023 17:50

Biura podróży chcą pozytskać młodych klientów i rodziny z dziećmi

Biura podróży chcą pozytskać młodych klientów i rodziny z dziećmi

Foto: Aleksander Kramarz

W ramach corocznie prowadzonej kampanii „Podróżuj bez obaw”, którą w Wielkiej Brytanii prowadzi tamtejsza organizacja branżowa ABTA, do podróżowania i korzystania z usług jej członków zachęcać będą influencerzy. Celem akcji jest pozyskanie klientów z dwóch grup docelowych – młodych w wieku 16-24 lata oraz rodzin z dziećmi.

Zadaniem influencerów, @jayneytravels i @theheartstylist, będzie namawianie internautów do zastanowienia się, na jakie wakacje chcą się wybrać w przyszłym roku. W ramach kampanii do wygrania będą też nagrody pieniężne do 300 funtów w wybranej walucie – wystarczy polubić posty influencerów i pokazać swoje wymarzone miejsca na wakacje.

Czytaj więcej

Szara strefa w turystyce dzieci i młodzieży – czy warto ryzykować bez gwarancji?

ABTA będzie reklamować podróże zorganizowane także na Instagramie, Facebooku i X (wcześniej Twitter) oraz udostępniać treści we własnych mediach z hasztagiem #DreamingWithABTA, który ma nie tylko zainspirować do wyjazdu, ale także podkreślić, że rezerwowanie w firmie będącej członkiem ABTA zapewnia bezpieczne wakacje i pozwala skorzystać ze specjalistycznej wiedzy profesjonalnych doradców.

Zaplanuj wakacje z biurem podróży

Kolejny etap kampanii będzie realizowany po świętach Bożego Narodzenia – na początku roku tradycyjnie najwięcej Brytyjczyków rezerwuje swój urlop.

Reklama
Reklama

– Ponure listopadowe tygodnie często skłaniają ludzi do zastanawiania się, gdzie mogą spędzić kolejne wakacje – mówi rzecznik ABTA Graeme Buck. – Dzięki kampanii, która mówi o marzeniach, wykorzystamy ten nastrój, a kiedy potencjalni klienci będą gotowi do zrobienia rezerwacji, postaramy się skierować ich do biur podróży, które są naszymi członkami – wyjaśnia.

W ramach corocznie prowadzonej kampanii „Podróżuj bez obaw”, którą w Wielkiej Brytanii prowadzi tamtejsza organizacja branżowa ABTA, do podróżowania i korzystania z usług jej członków zachęcać będą influencerzy. Celem akcji jest pozyskanie klientów z dwóch grup docelowych – młodych w wieku 16-24 lata oraz rodzin z dziećmi.

Zadaniem influencerów, @jayneytravels i @theheartstylist, będzie namawianie internautów do zastanowienia się, na jakie wakacje chcą się wybrać w przyszłym roku. W ramach kampanii do wygrania będą też nagrody pieniężne do 300 funtów w wybranej walucie – wystarczy polubić posty influencerów i pokazać swoje wymarzone miejsca na wakacje.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama