Biuro podróży Anex Tour hucznie świętowało zakończenie sezonu turystycznego i całego roku. Przez prawie 10 dni 750 gości z Polski, Ukrainy, Łotwy, Estonii i Litwy brało udział w szkoleniach, warsztatach i zabawach integrujących ich z touroperatorem i pozwalających im poznać współpracujących z Anexem przedstawicieli branży turystycznej ze świata.
Uczestnicy spotkania mieszkali w pięciogwiazdkowych hotelach Meraki Resort, White Hills Resort i Rixos Golf Villas & Suites Sharm El Sheikh.
Czytaj więcej
Dopiero uczymy się polskiego rynku, testujemy go. Tak naprawdę będziemy gotowi z całym naszym potencjałem od jesieni. Do tego czasu otworzymy też w największych miastach dwadzieścia naszych salonów - zapowiada Ilker Adıgüzel, dyrektor generalny biura podróży Anex Tour Poland.
Podczas prezentacji Anex Tour podsumował rok 2023, który był dla tego touroperatora pierwszym rokiem dynamicznej ekspansji w Polsce i Europie Wschodniej. Jak szacuje, w samej Polsce z jego usług skorzysta w tym roku 250 tysięcy klientów. To dwanaście razy więcej niż wcześniej, kiedy firma działała pod marką Orex (w 2022 roku obsłużyła 20 tysięcy klientów), a nawet o jedną czwartą więcej niż ogłaszała wiosną tego roku.
Najwięcej klientów poleciało do Turcji. Na drugim miejscu wybierali oni Egipt, a w dalszej kolejności Bułgarię, Grecję i Hiszpanię.