Jak pisze turecki portal branży turystycznej Gmdergi, Karasu ocenia, że cele postawione przed polską spółką Anexu, Anex Tour Poland, na ten rok zostały osiągnięte.
- Sezon 2023 wyraźnie pokazuje zainteresowanie polskiego rynku naszym krajem i jego znaczenie zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów – cytuje go portal.
Czytaj więcej
Dopiero uczymy się polskiego rynku, testujemy go. Tak naprawdę będziemy gotowi z całym naszym potencjałem od jesieni. Do tego czasu otworzymy też w największych miastach dwadzieścia naszych salonów - zapowiada Ilker Adıgüzel, dyrektor generalny biura podróży Anex Tour Poland.
Prezes przypomina, że jego biuro podróży rozpoczęło działalność w Polsce 7 lutego 2023 roku (od 2015 roku działało pod marką Orex – red.). W tym roku sprzedawało wycieczki z wylotami z sześciu miast, z Gdańska, Katowic, Poznania, Rzeszowa, Warszawy i Wrocławia (prezes pominął Radom – red.). Otworzyło też kilka salonów sprzedaży – po trzy w Warszawie i w Katowicach i po jednym w Gdyni i we Wrocławiu i planuje otwierać kolejne.
Karasu zapowiada, że w przyszłym roku Anex Tour Poland będzie oferował loty z siedmiu miast, nowym będzie Kraków. Cel dotyczący liczby klientów podróżujących do z Anexem do Turcji został podwojony, a żeby go osiągnąć, biuro wprowadziło do sprzedaży także wypoczynek w regionie Morza Egejskiego (prezes Anexu Tour Poland Ilker Adıgüzel zapowiedział obsłużenie w tym roku 200 tysięcy klientów – red.). W sumie w ofercie znajdzie się w 2024 roku jedenaście kierunków.