Rainbow: Promocja, jakiej jeszcze nie było. Za beztroskę płacisz tylko złotówkę

Biuro podróży Rainbow zakończyło akcję tak zwanej przedsprzedaży wyjazdów wakacyjnych. Towarzyszyły jej różne formy rabatów i dodatkowych korzyści dla klientów. Teraz touroperator oferuje promocję "jakiej nie ma nigdzie indziej".

Publikacja: 29.01.2024 15:25

Rainbow: Promocja, jakiej jeszcze nie było. Za beztroskę płacisz tylko złotówkę

Foto: Aleksander Kramarz

Na czym ona polega? Kupując wyjazd na lato "za symboliczną złotówkę można wybrać parking przy lotnisku lub dwa bony po 50 złotych na dojazd taksówką, szybką kontrolę bezpieczeństwa i bony na zakupy na lotnisku" - informuje biuro podróży w komunikacie. Ten zestaw korzyści nazwało "Pakietem odlotowym".

Rainbow zaznacza, że nowy pakiet korzyści będzie dostępny "przez mocno ograniczony czas". Powołuje się przy tym na badania rynku usług turystycznych robione przez agencję badawczą Synergion. Według nich prawie połowa ludzi wyjeżdżających za granicę deklaruje chęć kupienia wakacji dużo wcześniej, nie czeka na ostatnią chwilę. Co więcej - ta grupa rośnie, bo ostatnie sezony pokazały, że w last minute wcale nie jest tanio, a wybór ofert i terminów wyjazdów jest ograniczony.

Klient kupuje sobie beztroskę za złotówkę

Tegoroczna edycja second minute - zaznacza touroperator - ma służyć wygodzie klientów i "akcentuje nadrzędną rolę beztroski w komunikacji touroperatora". Kluczowym jej elementem jest koncepcja "Pakietu odlotowego", którego poszczególne elementy można dokupić sobie za złotówkę.

Druga część pakietu to przyspieszona kontrola bezpieczeństwa, tak zwany fast track (z ang. szybka ścieżka) – możliwa do wykorzystania w Warszawie na Lotnisku Chopina i na lotniskach w Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i we Wrocławiu.

"Ostatni, nowatorski element, to bony o wartości 50 złotych od osoby do realizacji w wybranych sklepach i punktach gastronomicznych na lotnisku. Dzięki temu można przed samym wylotem wypić kawę, coś zjeść lub zaopatrzyć się w przekąski na drogę, prasę, czy kosmetyki. Korzyść może być znacząca, zwłaszcza gdy w grę wchodzi wyjazd z dziećmi: dla czteroosobowej rodziny to aż 200 złotych do wydania".

„Pakiet odlotowy” ma ułatwić klientowi drogę do samolotu

- Pracując nad tegoroczną edycją second minute chcieliśmy połączyć beztroskę towarzyszącą od lat marce Rainbow z jeszcze większym komfortem podróżowania – wyjaśnia Marta Góral, kierownik komunikacji w tym biurze podróży, cytowana w komunikacie. - Dobrze wiemy, z czym mierzą się nasi klienci i jakie są ich potrzeby. W efekcie uzyskaliśmy "Pakiet odlotowy", który pozwala poczuć się już jak na wakacjach już w momencie zamknięcia drzwi od domu. Rainbow przecież za złotówkę zapewni parking lub taksówkę, zadba o szybkie przejście kontroli bezpieczeństwa i dołoży budżet na zakupy przed samym wylotem.

Firma promuje swoją akcję puszczając spoty w 54 kinach w Polsce, na YouTubie, i 30-sekundowe spoty audio w lokalnych i ogólnopolskich stacjach radiowych, a także reklamując na lotniskach w Warszawie i Katowicach. Zapewnia, że "nie zabraknie również zasięgowych działań w internecie".

- Pakiet odlotowy to najlepszy pretekst, aby właśnie teraz w Rainbow rezerwować wakacje, bo z pewnością oferujemy coś, czego nie ma konkurencja – przekonuje Góral.

Foto: Rainbow

Na czym ona polega? Kupując wyjazd na lato "za symboliczną złotówkę można wybrać parking przy lotnisku lub dwa bony po 50 złotych na dojazd taksówką, szybką kontrolę bezpieczeństwa i bony na zakupy na lotnisku" - informuje biuro podróży w komunikacie. Ten zestaw korzyści nazwało "Pakietem odlotowym".

Rainbow zaznacza, że nowy pakiet korzyści będzie dostępny "przez mocno ograniczony czas". Powołuje się przy tym na badania rynku usług turystycznych robione przez agencję badawczą Synergion. Według nich prawie połowa ludzi wyjeżdżających za granicę deklaruje chęć kupienia wakacji dużo wcześniej, nie czeka na ostatnią chwilę. Co więcej - ta grupa rośnie, bo ostatnie sezony pokazały, że w last minute wcale nie jest tanio, a wybór ofert i terminów wyjazdów jest ograniczony.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej