Taki wniosek płynie z badania przeprowadzonego na zlecenie niemieckiego biura podróży TUI przez firmę YouGov – pisze portal branży turystycznej Reise vor-9.
Ogólna konkluzja z ankiety jest taka, że gotowość do kupienia wycieczki przez internet rośnie. Jednak, jak podkreśla dyrektor sprzedaży i marketingu w TUI Deutschalnd Benjamin Jacobi, zaskakujące jest, że odsetek osób zainteresowanych bezpośrednią poradą agenta jest większy wśród młodszych klientów. Ci w przedziale 25-34 lata chcą skorzystać z jego wiedzy dwa razy częściej niż osoby liczące ponad 55 lat.
Czytaj więcej
4,1 miliarda euro obrotów, o 10 procent więcej niż rok wcześniej, zanotowała Grupa FTI w roku rozliczeniowym 2022/2023. Firma rozwija się, ale i poszukuje inwestorów.
– Widzimy, że coraz więcej nowych klientów z młodszego pokolenia rezerwuje wyjazdy w naszych salonach – zauważa Jacobi.
Dyrektor tłumaczy to tym, że młodsi doceniają eksperckość sprzedawców, ponieważ dzięki temu oszczędzają czas, który mogą zainwestować w coś innego.