Jak czytamy w informacji prasowej, każdy klient może zarejestrować się na stronie internetowej touroperatora w zakładce "Moje Rainbow". Można to też zrobić przez aplikację, dzwoniąc do call center lub bezpośrednio w salonie firmowym albo u agenta turystycznego. Od tego momentu można korzystać z przywilejów zgodnie z zasadą, że za każde zakupione wakacje zyskuje się bon na kolejny wyjazd.
Czytaj więcej
Rainbow rozpoczął sprzedaż wyjazdów na kolejne lato. Oferuje sześć nowości: grecką wyspę Eubeę (Evia), tunezyjską miejscowość Tabarka, Maltę i trzy regiony Hiszpanii – Costa Dorada, Costa Blanca i Ibizę.
Do wartości wakacji organizator zalicza nie tylko wykupioną wycieczkę fakultatywną czy wybranie płatnego miejsca w samolocie, ale i inne usługi. Bon można wykorzystać już następnego dnia po powrocie z wakacji.
Wartość bonu wyrażona jest w procencie zniżki (w formie zwrotu) na kolejny wyjazd. Zależy to od "poziomu w programie Bumerang, na którym jest klient". Samo zapisanie się i wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zapewnia 2 procent zwrotu. Kolejna rezerwacja daje 3 procent zwrotu "i tak aż do 4 procent".
Klient biura podróży dostanie więcej niż rabat
Okazuje się, że to jednak nie wszystko. "W planach są dodatkowe korzyści i bonusy dla uczestników programu" - zapowiada organizator.