Rainbow: Bumerangiem w klienta. "Klient wyjeżdża, my obniżamy cenę wakacji"

Mamy wyjątkowy program lojalnościowy, takiego drugiego w turystyce nikt nie ma - ogłosiło biuro podróży Rainbow. Program nazwało "Bumerang", bo "im więcej wyjeżdżasz, tym więcej do ciebie wraca".

Publikacja: 05.08.2024 13:05

Kto przepisze się ze "Karty stałego klienta" do "Bumerangu" zyska 4-procentowy rabatem na kolejny wy

Kto przepisze się ze "Karty stałego klienta" do "Bumerangu" zyska 4-procentowy rabatem na kolejny wyjazd

Foto: Filip Frydrykiewicz

Jak czytamy w informacji prasowej, każdy klient może zarejestrować się na stronie internetowej touroperatora w zakładce "Moje Rainbow". Można to też zrobić przez aplikację, dzwoniąc do call center lub bezpośrednio w salonie firmowym albo u agenta turystycznego. Od tego momentu można korzystać z przywilejów zgodnie z zasadą, że za każde zakupione wakacje zyskuje się bon na kolejny wyjazd.

Czytaj więcej

Rainbow: Więcej Hiszpanii, Grecji, Tunezji i Malty na lato 2025

Do wartości wakacji organizator zalicza nie tylko wykupioną wycieczkę fakultatywną czy wybranie płatnego miejsca w samolocie, ale i inne usługi. Bon można wykorzystać już następnego dnia po powrocie z wakacji.

Wartość bonu wyrażona jest w procencie zniżki (w formie zwrotu) na kolejny wyjazd. Zależy to od "poziomu w programie Bumerang, na którym jest klient". Samo zapisanie się i wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zapewnia 2 procent zwrotu. Kolejna rezerwacja daje 3 procent zwrotu "i tak aż do 4 procent".

Klient biura podróży dostanie więcej niż rabat

Okazuje się, że to jednak nie wszystko. "W planach są dodatkowe korzyści i bonusy dla uczestników programu" - zapowiada organizator.

- "Bumerang" to strategiczny projekt na lata, który będzie ewoluował wraz z nami i zmieniającymi się potrzebami klientów – wyjaśnia prezes spółki Rainbow Tours Maciej Szczechura. – Coraz lepszy kontakt z klientami przez konto „Moje Rainbow” pozwala nam poznawać ich lepiej i dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb. To, że przez pierwsze dwa tygodnie od uruchomienia "Bumerangu" zapisało się do niego aż dwadzieścia tysięcy ludzi pokazuje, że trafiliśmy z pomysłem w dziesiątkę.

Czytaj więcej

Rainbow sprzedał prawie 23 procent więcej wakacji. Najmocniej rośnie Tunezja

Kto się zapisze do „Moje Rainbow”, zyska już teraz

Przy okazji startu "Bumerangu" wprowadzone zostaje nowe, intuicyjne konto klienta "Moje Rainbow". W "Moje Rainbow" klient znajdzie wszystkie swoje rezerwacje i bony. Korzyści aktualizują się automatycznie i na bieżąco. Posiadanie konta jest niezbędne do przystąpienia do programu. Ma on zastąpić dotychczasowy program „Karta stałego klienta”, który będzie działał jeszcze przez rok.

Posiadacze "Karty..." mogą oczywiście przystąpić do Bumerangu. Zostaną wtedy zaliczeni automatycznie do grona klientów z najwyższym, 4-procentowym rabatem na kolejny wyjazd.

Jak czytamy w informacji prasowej, każdy klient może zarejestrować się na stronie internetowej touroperatora w zakładce "Moje Rainbow". Można to też zrobić przez aplikację, dzwoniąc do call center lub bezpośrednio w salonie firmowym albo u agenta turystycznego. Od tego momentu można korzystać z przywilejów zgodnie z zasadą, że za każde zakupione wakacje zyskuje się bon na kolejny wyjazd.

Do wartości wakacji organizator zalicza nie tylko wykupioną wycieczkę fakultatywną czy wybranie płatnego miejsca w samolocie, ale i inne usługi. Bon można wykorzystać już następnego dnia po powrocie z wakacji.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"