TUI uruchomił platformę dla agentów turystycznych. „Żeby lepiej sprzedawali”

TUI tworzy w Wielkiej Brytanii nową platformę w internecie dla agentów turystycznych. Sprzedawcy mogą znaleźć tam informacje o jego produktach – od kierunków, przez różne formy wypoczynku, po rejsy wycieczkowe i organizowanie ślubów.

Publikacja: 27.01.2025 13:38

TUI uruchomił platformę dla agentów turystycznych. „Żeby lepiej sprzedawali”

Foto: Filip Frydrykiewicz

Na TuiTradeHub doradcy znajdą poszerzone informacje o ofercie i markach należących do Grupy. Są tam dane dotyczące wyjazdów typowo wypoczynkowych, ale też na temat organizowania z TUI UK ślubów, podróży do dalekich krajów, wycieczek objazdowych i rejsów wycieczkowych - opisuje brytyjski portal branży turystycznej Travel Weekly.

Czytaj więcej

TUI: Klienci chętniej wracają do agenta turystycznego niż do naszej strony w internecie

W wypadku rejsów pojawiły się dwie sekcje e-learningowe poświęcone tym organizowanym pod markami TUI i Marella.

Do TuiTradeHub mają dostęp wszyscy agenci współpracujący z TUI, ich pracownicy mogą pobrać też materiały szkoleniowe. Firma spodziewa się dużego zainteresowania doradców turystycznych.

TUI szkoli tysiące agentów turystycznych

Touroperator ujawnił, że w roku 2023/2024 w jakiejś formie szkoleń organizowanych przez TUI i Marella Cruises udział wzięło już 15,8 tysiąca agentów. Chodzi zarówno o kursy prowadzone bezpośrednio, jak i zdalnie.

- Naszym celem jest maksymalne ułatwienie sprzedaży naszych ofert, nowa platforma właśnie po to powstała – wyjaśnia dyrektor handlowy w brytyjskim TUI Andrew Isherwood.

Jak dodaje, jest to kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu partnerzy handlowi zyskają dostęp do informacji, które pomagają w znalezieniu najlepszych wakacji.

Na TuiTradeHub doradcy znajdą poszerzone informacje o ofercie i markach należących do Grupy. Są tam dane dotyczące wyjazdów typowo wypoczynkowych, ale też na temat organizowania z TUI UK ślubów, podróży do dalekich krajów, wycieczek objazdowych i rejsów wycieczkowych - opisuje brytyjski portal branży turystycznej Travel Weekly.

W wypadku rejsów pojawiły się dwie sekcje e-learningowe poświęcone tym organizowanym pod markami TUI i Marella.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Biura Podróży
Polacy pokochali zagraniczne wojaże z biurami podróży. Padł nowy rekord
Biura Podróży
Tanieje paliwo, tanieją waluty. Tylko wycieczki zagraniczne nie tanieją
Biura Podróży
W ferie turystów ciągnie nie na narty, ale nad Morze Śródziemne i Atlantyk
Materiał Promocyjny
7 powodów, dla których warto przejść na Małą Księgowość
Biura Podróży
Firmy z branży spotkań i convention bureaux odebrały rekomendacje na lata 2025-2026
Materiał Promocyjny
Wystartowały tegoroczne ferie zimowe