Reklama

TUI uruchomił platformę dla agentów turystycznych. „Żeby lepiej sprzedawali”

TUI tworzy w Wielkiej Brytanii nową platformę w internecie dla agentów turystycznych. Sprzedawcy mogą znaleźć tam informacje o jego produktach – od kierunków, przez różne formy wypoczynku, po rejsy wycieczkowe i organizowanie ślubów.

Publikacja: 27.01.2025 13:38

TUI uruchomił platformę dla agentów turystycznych. „Żeby lepiej sprzedawali”

Foto: Filip Frydrykiewicz

Na TuiTradeHub doradcy znajdą poszerzone informacje o ofercie i markach należących do Grupy. Są tam dane dotyczące wyjazdów typowo wypoczynkowych, ale też na temat organizowania z TUI UK ślubów, podróży do dalekich krajów, wycieczek objazdowych i rejsów wycieczkowych - opisuje brytyjski portal branży turystycznej Travel Weekly.

Czytaj więcej

TUI: Klienci chętniej wracają do agenta turystycznego niż do naszej strony w internecie

W wypadku rejsów pojawiły się dwie sekcje e-learningowe poświęcone tym organizowanym pod markami TUI i Marella.

Do TuiTradeHub mają dostęp wszyscy agenci współpracujący z TUI, ich pracownicy mogą pobrać też materiały szkoleniowe. Firma spodziewa się dużego zainteresowania doradców turystycznych.

TUI szkoli tysiące agentów turystycznych

Touroperator ujawnił, że w roku 2023/2024 w jakiejś formie szkoleń organizowanych przez TUI i Marella Cruises udział wzięło już 15,8 tysiąca agentów. Chodzi zarówno o kursy prowadzone bezpośrednio, jak i zdalnie.

Reklama
Reklama

- Naszym celem jest maksymalne ułatwienie sprzedaży naszych ofert, nowa platforma właśnie po to powstała – wyjaśnia dyrektor handlowy w brytyjskim TUI Andrew Isherwood.

Jak dodaje, jest to kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu partnerzy handlowi zyskają dostęp do informacji, które pomagają w znalezieniu najlepszych wakacji.

Na TuiTradeHub doradcy znajdą poszerzone informacje o ofercie i markach należących do Grupy. Są tam dane dotyczące wyjazdów typowo wypoczynkowych, ale też na temat organizowania z TUI UK ślubów, podróży do dalekich krajów, wycieczek objazdowych i rejsów wycieczkowych - opisuje brytyjski portal branży turystycznej Travel Weekly.

W wypadku rejsów pojawiły się dwie sekcje e-learningowe poświęcone tym organizowanym pod markami TUI i Marella.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama