Tematowi zbliżającego się sezonu Lato 2026 podporządkowane było spotkanie, jakie biuro podróży Itaka zorganizowało od 20 do 25 października na jednym ze statków włoskiego armatora Costa Cruises. W pięciodniowy rejs po Morzu Śródziemnym touroperator zabrał 200 osób – zaproszonymi byli przedstawiciele salonów własnych i franczyzowych, a środkiem transportu, miejscem noclegu i prowadzenia prezentacji potężny statek wycieczkowy „Costa Diadema”, mieszczący jednorazowo na pokładach ponad 6000 ludzi (pasażerów i obsługi). Serię merytorycznych obrad połączono ze zwiedzaniem kolejnych miast na trasie rejsu.
Czytaj więcej
Sześciuset przedstawicieli biur agencyjnych, biur franchisingowych i pracowników biura podróży It...
Holding Itaki - od Wysp Kanaryjskich po Estonię
Otwierając konferencję wiceprezes Itaka Holdings Piotr Henicz wskazał cel, jaki firma zamierza osiągnąć w nowym sezonie – to ponad dwa miliony klientów wysłanych na wycieczki i ponad osiem miliardów złotych obrotów z tego tytułu.
Taki wynik jest w zasięgu ręki firmy po udanym sezonie tegorocznym. Jak przypomniał Henicz, Itaka Holdings ciągle się rozrasta. Obecnie działa jako touroperator na rynkach polskim, czeskim, słowackim, węgierskim i trzech krajów nadbałtyckich – Litwy, Łotwy i Estonii. Ma też swoje biura do obsługiwania turystów przyjeżdżających do Hiszpanii (New Fit Canarias, Fuerte Itaka), Turcji (Traveyo), w Grecji (Zebu Travel Services), a od niedawna również na Cyprze (Alasia).
W skład holdingu wchodzi również firma technologiczna Axabee, dostarczająca innowacyjne rozwiązania informatyczne dla branży turystycznej pod marką Resabee Travel Tech. W szczególności rozwija ona kompleksowy system rezerwacyjny, wykorzystywany przez spółki Itaka Holdings na wszystkich rynkach, na których działa holding. System Resabee obsługuje kilkanaście tysięcy użytkowników biur podróży i ponad 10 milionów wizyt miesięcznie na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.