Podpisanie umowy to zwieńczenie wielomiesięcznych poszukiwań kluczowego partnera dla stadionu w Opolu. Sponsora tytularnego wyłoniono w drugiej turze konkursu, po unieważnieniu pierwszej. Itaka jako jedyna przedstawiła propozycję spełniającą postawione przez właściciela, spółkę miejską Zakład Komunalny, warunki. Jak pisze portal opolska360.pl, będzie płacić milion złotych rocznie przez pięć lat.
Czytaj więcej
Mimo kryzysu wizerunkowego, w jakim pogrążył się po zakończeniu igrzysk olimpijskich w Paryżu Polski Komitet Olimpijski, biuro podróży Itaka zamierza dotrzymać słowa i zafundować wypoczynek sportowcom, którzy wrócili z medalami.
Logo Itaki ozdobi stadion w Opolu
„Umowa zapewnia biuru podróży nie tylko wachlarz narzędzi do promowania marki Itaki, ale także unikatowe prawa sponsorskie. Zyskuje ono prawo do nazwy Itaka Arena i do wyboru logotypu obiektu, który wraz z nazwą pojawi się we wszystkich materiałach reklamowych wydarzeń” - czytamy w komunikacie touroperatora z dzisiejszego podpisania umowy.
Nowoczesny stadion nocą jest pięknie iluminowany
Logo Itaki będzie widoczne zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz stadionu – na elewacji, podświetlanej membranie, przy wejściach, na „witaczach” i we wszystkich przejściach. Umowa obejmuje także „specjalne aktywacje marketingowe dostosowane do potrzeb nowego sponsora tytularnego”.