Od uruchomienia Polskiego Bonu Turystycznego dwa lata temu grupa Polski Holding Hotelowy zanotowała około 65 tysięcy noclegów, za które turyści zapłacili bonem w sumie prawie 12 milionów złotych - podaje w komunikacie PHH.

Czytaj więcej

Debata. Bon turystyczny powinien pozostać w polskiej turystyce na stałe

- Polski Bon Turystyczny okazał się bardzo istotnym programem nie tylko dla hotelarzy, ale i dla całej branży turystycznej, która bardzo mocno ucierpiała w wyniku pandemii. Wszystkie nasze hotele i obiekty, zarówno w typowych miejscowościach turystycznych, jak również w większych miastach, odczuły bardzo pozytywne skutki wprowadzenia bonu. Świadczy o tym imponująca kwota prawie 12 milionów złotych, która w ciągu dwóch lata trafiła do grupy Polskiego Holdingu Hotelowego - mówi prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie.

- Warto również podkreślić, że dla wielu rodzin bon turystyczny stał się dużą motywacją do podróżowania, a niektóre z nich pierwszy raz mogły sobie pozwolić na wypoczynek w hotelach. Ponadto rodziny korzystające z bonu podczas podróży wydały również własne, dodatkowe środki, co niewątpliwe miało pozytywny ekonomiczny wpływ na całą branżę - dodaje.

PHH przypomina, że wszystkie 54 należące do niego hotele i obiekty od początku honorowały bon turystyczny, a także przygotowały specjalne rodzinne oferty lub zachęcały do wykorzystania świadczenia podczas city breaków.

Bon można wykorzystać do 30 września.

Czytaj więcej

Ostatnie wakacje z bonem turystycznym. Do wykorzystania jeszcze 2 mld złotych