DER Touristik ma nowe hotele. Dla młodych, doceniających styl i jakość

Ananea to nowa, lajfstajlowa marka hotelowa należąca do DER Tourisitk. Pierwszy obiekt tej sieci otworzy się 1 czerwca na Kos.

Publikacja: 16.05.2023 08:59

DER Touristik ma nowe hotele. Dla młodych, doceniających styl i jakość

Foto: DER Touristik

Pod marką Ananea działać mają hotele dla nowoczesnych podróżnych zwracających uwagę na styl i doceniających dobrą jakość, pisze niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell. Głównie mowa o osobach wieku 25-40 lat.

Koncept będzie sukcesywnie rozbudowywany - co roku sieć ma się powiększać o jeden-dwa hotele, początkowo w basenie Morza Śródziemnego, w miejscach znajdujących się niedaleko plaży, w perspektywie średnioterminowej także w dalekich krajach.

- Marka Ananea wpisuje się w trend wyjazdów nieco droższych i bardziej zindywidualizowanych - tłumaczy Georg Schmickler, prezes segmentu hotelowego w Grupie DER Touristik.

Czytaj więcej

W Antalyi powstają nowe hotele. Minister turystyki uważa, że już ich wystarczy

Hotele mają być wyposażone w minimalistyczny sposób i korzystać z typowych dla danego regionu materiałów naturalnych. Chodzi o zbudowanie harmonii z otoczeniem i połączenie atmosfery śródziemnomorskiej z lekką elegancją. Posiłki, które będą tam serwowane, mają być przygotowywane z prostych, świeżych produktów lokalnych.

- Wizją Ananei opera się na przekonaniu, że butikowy styl hoteli można skalować - mówi Schmickler. Wybór ma być mniejszy, ale za to treści kryjące się za konceptem bogate.

Strategia biznesu hotelowego w Grupie DER Touristik zakłada tworzenie marek o jasnej tożsamości, zapewnienie wysokiej jakości i indywidualnego podejścia do gościa.

W maju zeszłego roku koncern przejął ostatecznie Aldianę - markę hotelową z segmentu premium, teraz zamierza ją dalej rozbudowywać. Z kolei w tym roku udało się poszerzyć współpracę Joint Ventures DR Hospitality ze spółką Deutsche Seereederei w formie 75-procentowego udziału we włoskiej firmie hotelowej Mira Hotels & Resorts.

Pod marką Ananea działać mają hotele dla nowoczesnych podróżnych zwracających uwagę na styl i doceniających dobrą jakość, pisze niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell. Głównie mowa o osobach wieku 25-40 lat.

Koncept będzie sukcesywnie rozbudowywany - co roku sieć ma się powiększać o jeden-dwa hotele, początkowo w basenie Morza Śródziemnego, w miejscach znajdujących się niedaleko plaży, w perspektywie średnioterminowej także w dalekich krajach.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Hotele
Hotelarze oceniają, że październik był stabilny, ale listopad zapowiada się słabo
Hotele
Booking.com narzeka na koszty. Będzie zwalniał pracowników
Hotele
Grecka Grupa Mitsis zainwestuje ćwierć miliarda euro w odnowienie swoich hoteli
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Hotele
Prezes HOTREC: Atutem europejskiego hotelarstwa są tradycja i gościnność. Warto się ich trzymać