Grupa Lagardère Travel Retail otworzyła na lotnisku w Modlinie trzy punkty gastronomiczne, o czym informuje w komunikacie.
Dwa z nich to kawiarnie So Coffee w nowej identyfikacji wizualnej, którą firma wdrażała przez cały ubiegły rok - we wnętrzach dominują zieleń i naturalne materiały, a w menu jest więcej wytrawnych i słonych przekąsek. Jedna kawiarnia znajduje się w strefie Non Schengen, a druga na antresoli w strefie dostępnej dla wszystkich pasażerów po kontroli bezpieczeństwa.
Trzeci punkt to sklep typu „foodvenience”, wzorowany na foodtrackach 1Minute Smacznego! W otwartej kuchni z frontem z blachy falistej przygotowywane są szybkie posiłki, w tym sztandarowy hot-dog szeryfa. Sklep mieści się na antresoli w sąsiedztwie kawiarni So Coffee.
Czytaj więcej
Lotniska regionalne obsłużyły w zeszłym roku 26,7 miliona pasażerów. Lotnisko Chopina w Warszawie kolejnych 14,4 miliona. W sumie przez polskie porty lotnicze przewinęło się 41,1 miliona osób.
- Lotnisko Warszawa/Modlin współpracuje ze znakomitymi markami i ważne jest dla nas, żebyśmy oprócz solidnej obsługi pasażerów pod kątem samych lotów kojarzyli się z atmosferą szczerej gościnności. Jestem pewien, że pasażerowie korzystający z oferty So Coffee albo 1Minute Smacznego! będą mieć same dobre wspomnienia z pobytu u nas i o tym, jak szybko i smacznie upływał im czas w oczekiwaniu na loty - mówi p.o. prezesa Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin Tomasz Szymczak, cytowany w komunikacie.