Polish Prestige Hotels zmienił się w Harmony Polish Hotels

archiwum prywatne

Fundacja Polish Prestige Hotels zmieniła nazwę na Harmony Polish Hotels. Nowe logo ma łączyć tradycję i powagę z nowoczesnością i różnorodnością

Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels w marcu zeszłego roku  połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła pracę nad strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.

Harmony Polish Hotels to „największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych”.

Jak czytamy w komunikacie, „nowa nazwa konsorcjum jest symbolem zmiany, komunikuje nowe otwarcie i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo”.

– Zależy na wykreowaniu wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży – mówi cytowany w komunikacie prezes organizacji Krzysztof Jędrocha. – W ostatnich latach turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego fundacja przyjęła nową strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, zapewniać ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia podczas pobytu w naszych hotelach.

Strategia zakłada przyciąganie kolejnych członków, głównie hoteli z segmentu premium. Według ekspertów z branży – przekonuje fundacja w komunikacie – proces zmian przyczyni się do upowszechnienia znajomości marki organizacji w branży hotelarskiej i wśród gości.

– Jesteśmy otwarci na współprace? z wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli i rozwiązywać problemy branży – przekonuje Jędrocha.

Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym, wyjątkowym charakterze, ciekawie położonych w Polsce.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Do Egiptu z e-wizą

Egipt uruchomił długo zapowiadany system elektronicznego kupowania wizy. Turyści, także z Polski, mogą zapłacić ...

Sarkozy strategiem w AccorHotels

Były prezydent Francji Nicolas Sarkozy stanął na czele komitetu odpowiedzialnego za strategię międzynarodową sieci ...

Dubaj – miasto niezapomnianych zimowych atrakcji

Zima w Dubaju to czas sprzyjający aktywności na świeżym powietrzu i niekończących się świątecznych ...

Lufthansa częściej z Wrocławia do Frankfurtu

Niemiecki przewoźnik od przyszłego sezonu zimowego zwiększy liczbę rejsów na trasie z Wrocławia do ...

Brytyjczycy wybiorą Polskę

Chorwacja, Bułgaria i Polska znajdą się wśród popularnych kierunków wyjazdów Brytyjczyków w tym roku ...

Belgia skontroluje pasażerów szybkich kolei

Rząd w Belgii wprowadza dodatkowe zabezpieczenia na dworach kolejowych w związku z zagrożeniem terrorystycznym. ...