Polish Prestige Hotels zmienił się w Harmony Polish Hotels

archiwum prywatne

Fundacja Polish Prestige Hotels zmieniła nazwę na Harmony Polish Hotels. Nowe logo ma łączyć tradycję i powagę z nowoczesnością i różnorodnością

Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels w marcu zeszłego roku  połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła pracę nad strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.

Harmony Polish Hotels to „największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych”.

Jak czytamy w komunikacie, „nowa nazwa konsorcjum jest symbolem zmiany, komunikuje nowe otwarcie i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo”.

– Zależy na wykreowaniu wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży – mówi cytowany w komunikacie prezes organizacji Krzysztof Jędrocha. – W ostatnich latach turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego fundacja przyjęła nową strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, zapewniać ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia podczas pobytu w naszych hotelach.

Strategia zakłada przyciąganie kolejnych członków, głównie hoteli z segmentu premium. Według ekspertów z branży – przekonuje fundacja w komunikacie – proces zmian przyczyni się do upowszechnienia znajomości marki organizacji w branży hotelarskiej i wśród gości.

– Jesteśmy otwarci na współprace? z wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli i rozwiązywać problemy branży – przekonuje Jędrocha.

Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym, wyjątkowym charakterze, ciekawie położonych w Polsce.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Pomorska ROT ma nowy (stary) zarząd

Zarząd Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej działał będzie w niemal niezmienionym składzie przez kolejną czteroletnią ...

Będzie proces cywilny przeciwko TUI o zamach w Tunezji

Bliscy Brytyjczyków zabitych w zamachu terrorystycznym w Tunezji w 2015 roku zamierzają pozwać biuro ...

Portugalia najlepszym kierunkiem turystycznym w Europie

Portugalia została wybrana po raz drugi z rzędu najlepszym kierunkiem turystycznym w Europie w ...

50 milionów euro dla lotniska Schönefeld

Władze berlińskiego lotniska Schönefeld planują wydać na jego modernizację i rozbudowę 50 milionów euro. ...

Wynajmujesz mieszkanie turystom? Jesteś przedsiębiorcą

Nie tylko fiskus, ale i samorządy chcą, by udostępniający mieszkania na krótki czas płacili ...

Pół tysiąca greckich plaż pod Błękitną Flagą

514 plaż, marin i jachtów w Grecji dostało w tym roku certyfikat Błękitnej Flagi. ...