Polish Prestige Hotels zmienił się w Harmony Polish Hotels

archiwum prywatne

Fundacja Polish Prestige Hotels zmieniła nazwę na Harmony Polish Hotels. Nowe logo ma łączyć tradycję i powagę z nowoczesnością i różnorodnością

Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels w marcu zeszłego roku  połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła pracę nad strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.

Harmony Polish Hotels to „największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych”.

Jak czytamy w komunikacie, „nowa nazwa konsorcjum jest symbolem zmiany, komunikuje nowe otwarcie i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo”.

– Zależy na wykreowaniu wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży – mówi cytowany w komunikacie prezes organizacji Krzysztof Jędrocha. – W ostatnich latach turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego fundacja przyjęła nową strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, zapewniać ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia podczas pobytu w naszych hotelach.

Strategia zakłada przyciąganie kolejnych członków, głównie hoteli z segmentu premium. Według ekspertów z branży – przekonuje fundacja w komunikacie – proces zmian przyczyni się do upowszechnienia znajomości marki organizacji w branży hotelarskiej i wśród gości.

– Jesteśmy otwarci na współprace? z wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli i rozwiązywać problemy branży – przekonuje Jędrocha.

Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym, wyjątkowym charakterze, ciekawie położonych w Polsce.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Agenci turystyczni szkolą (sobie) kadry

Zwiedzanie statku statku wycieczkowego, nauka o sprzedaży i wizyty u touroperatorów – są w ...

Turysta mądry i przed szkodą

Rośnie liczba klientów biur podróży, którzy kupują imprezy turystyczne zabezpieczone na wypadek bankructwa organizatora ...

Rainbow zamówił w Enterze więcej samolotów na przyszły rok

Enter Air i Rainbow Tours podpisały umowę o współpracy na sezony Lato 2020 i ...

Niechęć do turystów będzie narastać

Turystyka zrównoważona wymaga grubych portfeli i większego oczytania. Tymczasem turystyka masowa jest ślepa na ...

Krupówki – park kulturowy nie odstrasza handlarzy

W lipcu minął rok funkcjonowania parku kulturowego w obrębie zakopiańskich Krupówek. Największym problemem deptaka ...

Upadek Wow Aira zaszkodził gospodarce Islandii

Bankructwo islandzkiej taniej linii lotniczej Wow Air miało wpływ nie tylko na turystykę przyjazdową ...