Estonia zaprasza Polaków na wakacje

„Wakacje nad morzem w rytmie Estonii” to hasło kampanii promocyjnej, którą Estonia prowadzić będzie na polskim rynku do połowy sierpnia.

Publikacja: 07.07.2021 16:20

Estonia zaprasza Polaków na wakacje

Foto: Fot. materiały prasowe

Organizacja odpowiedzialna za turystyczną promocję Estonii, Estonian Tourist Board (ETB), uruchomiła internetową kampanię pod hasłem „Wakacje nad morzem w rytmie Estonii”, zachęcającą Polaków do przyjazdu – dowiadujemy się z komunikatu prasowego. A konkretnie do „odkrywania żywej osi czasu wysp i wybrzeży”, „delektowania się letnimi zachodami słońca, które mogą trwać całe życie” i „smakowania fast foodu, który jest tak szybki (ang. fast), jak szybko rośnie” (gra słów – taste fast food that comes as fast as it grows) – czytamy w komunikacie.

– Estonia ma w oczach Polaków wiele zalet – jej plaże są stosunkowo spokojne i rozległe, malownicze zaułki i promenady upiększają nadmorskie miasta, a atrakcje są w zasięgu godziny jazdy lub żeglugi. Te atuty gwarantują bezpieczne i relaksujące wakacje, swobodę poruszania się, możliwość samodzielnego i spontanicznego planowania wakacji, szczególnie rodzinom z dziećmi – zachęca dyrektor Estonian Tourist Board, Liina Maria Lepik, cytowana w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Niemcy: Przyjedź, by poczuć atmosferę naszych miast

ETB prowadzi kampanię na swojej stronie internetowej visitestonia.com. Zamieściła tam informacje po polsku na temat między innymi letniej stolicy Estonii Parnawy, Tallina i Tartu, wysp, estońskiej kuchni i letnich wydarzeń kulturalnych, a także linki do aktualnych wytycznych wjazdowych i zasad sanitarnych obowiązujących w kraju.

Obecnie, aby uniknąć testów i kwarantanny, podróżujący do Estonii muszą spełnić jeden z trzech warunków: przyjechać z kraju, w którym wskaźnik infekcji nie przekracza 150, być w pełni zaszczepionym lub ozdrowieńcem, pod warunkiem, że od wyzdrowienia nie upłynęło więcej niż sześć miesięcy.

Wiele obiektów, które poleca ETB, nosi etykietę „Tu jest bezpiecznie”. To estoński certyfikat sanitarny, o który mogą się ubiegać obiekty noclegowe i gastronomiczne, muzea i atrakcje turystyczne, organizatorzy konferencji i imprez. Dostało go dotąd 1100 usługodawców.

Kampania potrwa do połowy sierpnia.

Organizacja odpowiedzialna za turystyczną promocję Estonii, Estonian Tourist Board (ETB), uruchomiła internetową kampanię pod hasłem „Wakacje nad morzem w rytmie Estonii”, zachęcającą Polaków do przyjazdu – dowiadujemy się z komunikatu prasowego. A konkretnie do „odkrywania żywej osi czasu wysp i wybrzeży”, „delektowania się letnimi zachodami słońca, które mogą trwać całe życie” i „smakowania fast foodu, który jest tak szybki (ang. fast), jak szybko rośnie” (gra słów – taste fast food that comes as fast as it grows) – czytamy w komunikacie.

Nowe Trendy
Hiszpański region zaprasza cyfrowych nomadów. Zapłaci im po 15 tysięcy euro
Nowe Trendy
Teneryfa pozazdrościła Lizbonie starych tramwajów. Wyciąga z zajezdni swoje
Nowe Trendy
Pokochaj ją wszystkimi zmysłami! Kogo? Stolicę Krety
Nowe Trendy
Surowe kary na wakacyjnej wyspie. Milion euro za nielegalne mieszkania dla turystów
Nowe Trendy
Bułgaria: Wizy muszą być łatwo dostępne, turystyka potrzebuje gości i pracowników
Materiał Promocyjny
Citi Handlowy kontynuuje świetną ofertę dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent.