Estonia zaprasza Polaków na wakacje

„Wakacje nad morzem w rytmie Estonii” to hasło kampanii promocyjnej, którą Estonia prowadzić będzie na polskim rynku do połowy sierpnia.

Publikacja: 07.07.2021 16:20

Estonia zaprasza Polaków na wakacje

Foto: Fot. materiały prasowe

Organizacja odpowiedzialna za turystyczną promocję Estonii, Estonian Tourist Board (ETB), uruchomiła internetową kampanię pod hasłem „Wakacje nad morzem w rytmie Estonii”, zachęcającą Polaków do przyjazdu – dowiadujemy się z komunikatu prasowego. A konkretnie do „odkrywania żywej osi czasu wysp i wybrzeży”, „delektowania się letnimi zachodami słońca, które mogą trwać całe życie” i „smakowania fast foodu, który jest tak szybki (ang. fast), jak szybko rośnie” (gra słów – taste fast food that comes as fast as it grows) – czytamy w komunikacie.

– Estonia ma w oczach Polaków wiele zalet – jej plaże są stosunkowo spokojne i rozległe, malownicze zaułki i promenady upiększają nadmorskie miasta, a atrakcje są w zasięgu godziny jazdy lub żeglugi. Te atuty gwarantują bezpieczne i relaksujące wakacje, swobodę poruszania się, możliwość samodzielnego i spontanicznego planowania wakacji, szczególnie rodzinom z dziećmi – zachęca dyrektor Estonian Tourist Board, Liina Maria Lepik, cytowana w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Niemcy: Przyjedź, by poczuć atmosferę naszych miast

ETB prowadzi kampanię na swojej stronie internetowej visitestonia.com. Zamieściła tam informacje po polsku na temat między innymi letniej stolicy Estonii Parnawy, Tallina i Tartu, wysp, estońskiej kuchni i letnich wydarzeń kulturalnych, a także linki do aktualnych wytycznych wjazdowych i zasad sanitarnych obowiązujących w kraju.

Obecnie, aby uniknąć testów i kwarantanny, podróżujący do Estonii muszą spełnić jeden z trzech warunków: przyjechać z kraju, w którym wskaźnik infekcji nie przekracza 150, być w pełni zaszczepionym lub ozdrowieńcem, pod warunkiem, że od wyzdrowienia nie upłynęło więcej niż sześć miesięcy.

Wiele obiektów, które poleca ETB, nosi etykietę „Tu jest bezpiecznie”. To estoński certyfikat sanitarny, o który mogą się ubiegać obiekty noclegowe i gastronomiczne, muzea i atrakcje turystyczne, organizatorzy konferencji i imprez. Dostało go dotąd 1100 usługodawców.

Kampania potrwa do połowy sierpnia.

Organizacja odpowiedzialna za turystyczną promocję Estonii, Estonian Tourist Board (ETB), uruchomiła internetową kampanię pod hasłem „Wakacje nad morzem w rytmie Estonii”, zachęcającą Polaków do przyjazdu – dowiadujemy się z komunikatu prasowego. A konkretnie do „odkrywania żywej osi czasu wysp i wybrzeży”, „delektowania się letnimi zachodami słońca, które mogą trwać całe życie” i „smakowania fast foodu, który jest tak szybki (ang. fast), jak szybko rośnie” (gra słów – taste fast food that comes as fast as it grows) – czytamy w komunikacie.

Nowe Trendy
Sztuczna inteligencja w turystyce? Wymaga uregulowania i zmniejszenia szkodliwości
Materiał Promocyjny
Zwinny, wyrazisty i dynamiczny. SUV, który bryluje na europejskich salonach
Nowe Trendy
Zamek Królewski na Wawelu świętuje "frekwencję wszech czasów"
Nowe Trendy
Niemcy - mniej biurokracji w hotelach i na lotniskach. Od czego jest cyfryzacja
Nowe Trendy
Hiszpanie do turystów: Nie myjcie się pod prysznicem! Damy wam wiaderka na wodę
Materiał Promocyjny
THE FUTURE OF FINANCE
Nowe Trendy
Booking chce rosnąć w Europie przez przejęcia. Bruksela mówi „stop”
Materiał Promocyjny
Nowe finansowanie dla transportu miejskiego w Polsce Wschodniej