Estonia zaprasza Polaków na wakacje

„Wakacje nad morzem w rytmie Estonii” to hasło kampanii promocyjnej, którą Estonia prowadzić będzie na polskim rynku do połowy sierpnia.

Publikacja: 07.07.2021 16:20

Estonia zaprasza Polaków na wakacje

Foto: Fot. materiały prasowe

Organizacja odpowiedzialna za turystyczną promocję Estonii, Estonian Tourist Board (ETB), uruchomiła internetową kampanię pod hasłem „Wakacje nad morzem w rytmie Estonii”, zachęcającą Polaków do przyjazdu – dowiadujemy się z komunikatu prasowego. A konkretnie do „odkrywania żywej osi czasu wysp i wybrzeży”, „delektowania się letnimi zachodami słońca, które mogą trwać całe życie” i „smakowania fast foodu, który jest tak szybki (ang. fast), jak szybko rośnie” (gra słów – taste fast food that comes as fast as it grows) – czytamy w komunikacie.

– Estonia ma w oczach Polaków wiele zalet – jej plaże są stosunkowo spokojne i rozległe, malownicze zaułki i promenady upiększają nadmorskie miasta, a atrakcje są w zasięgu godziny jazdy lub żeglugi. Te atuty gwarantują bezpieczne i relaksujące wakacje, swobodę poruszania się, możliwość samodzielnego i spontanicznego planowania wakacji, szczególnie rodzinom z dziećmi – zachęca dyrektor Estonian Tourist Board, Liina Maria Lepik, cytowana w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Niemcy: Przyjedź, by poczuć atmosferę naszych miast

ETB prowadzi kampanię na swojej stronie internetowej visitestonia.com. Zamieściła tam informacje po polsku na temat między innymi letniej stolicy Estonii Parnawy, Tallina i Tartu, wysp, estońskiej kuchni i letnich wydarzeń kulturalnych, a także linki do aktualnych wytycznych wjazdowych i zasad sanitarnych obowiązujących w kraju.

Obecnie, aby uniknąć testów i kwarantanny, podróżujący do Estonii muszą spełnić jeden z trzech warunków: przyjechać z kraju, w którym wskaźnik infekcji nie przekracza 150, być w pełni zaszczepionym lub ozdrowieńcem, pod warunkiem, że od wyzdrowienia nie upłynęło więcej niż sześć miesięcy.

Wiele obiektów, które poleca ETB, nosi etykietę „Tu jest bezpiecznie”. To estoński certyfikat sanitarny, o który mogą się ubiegać obiekty noclegowe i gastronomiczne, muzea i atrakcje turystyczne, organizatorzy konferencji i imprez. Dostało go dotąd 1100 usługodawców.

Kampania potrwa do połowy sierpnia.

Organizacja odpowiedzialna za turystyczną promocję Estonii, Estonian Tourist Board (ETB), uruchomiła internetową kampanię pod hasłem „Wakacje nad morzem w rytmie Estonii”, zachęcającą Polaków do przyjazdu – dowiadujemy się z komunikatu prasowego. A konkretnie do „odkrywania żywej osi czasu wysp i wybrzeży”, „delektowania się letnimi zachodami słońca, które mogą trwać całe życie” i „smakowania fast foodu, który jest tak szybki (ang. fast), jak szybko rośnie” (gra słów – taste fast food that comes as fast as it grows) – czytamy w komunikacie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Baleary bronią się przed „turystofobiczną retoryką”. Wzmocnią przedsiębiorców
Nowe Trendy
Turystyczny bojkot Ameryki. Przez politykę Donalda Trumpa rośnie ryzyko recesji
Nowe Trendy
Imponujący wzrost turystyki w Wietnamie. Polaków o 53 procent więcej
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Nowe Trendy
Tureccy hotelarze tną ceny. Liczyli na więcej gości, ale zostają im puste pokoje