Kanada chce odzyskać turystów zagranicznych, zwłaszcza tych ze Stanów Zjednoczonych. W tym celu opracowała nową strategię promowania marki kraju i postawiła na otwartość. — Nasi goście chcą czegoś więcej niż samych wrażeń z podróży, chcą przestrzeni do rozwoju, wzbogacenia się i prawdziwej zmiany — mówi wiceprezes Destination Canada ds. strategii marketingowej i dyrektor ds. marketingu Gloria Loree, cytowana w komunikacie prasowym. — W świecie, który sprawia, że czujemy się jak uwięzieni, otwartość Kanady ma pomóc poczuć się wolnymi.
Czytaj więcej
Czerwony napis „Canada” wpisany w kształt serca to nowy symbol tego kraju jako kierunku turystycznego. Wraz z nim pojawiło się też nowe hasło promocyjne
Loree tłumaczy, że ogromne obszary kraju, ale też otwarte serca i umysły ludzi dają przestrzeń, której pragną podróżnicy i pomogą marce narodowej wyróżnić się na tle konkurencyjnych rynków turystycznych.
Destination Canada dzięki współpracy z organizacją non profit TED, zajmującą się wartymi rozpowszechniania ideami, rozpoczyna dyskusję na temat otwartości. Poprzez opowieści niezwykłych Kanadyjczyków zachęca ludzi do rozmów o Kanadzie i do ponownego przemyślenia wyobrażeń, jakie mają o tym kraju.
Wystąpienia z TED, które odbyły się w Nowym Jorku, zostały sfilmowane i od wiosny będą publikowane na TED.com. Destination Canada będzie dzielić się informacjami dotyczącymi pobytów wypoczynkowych i wydarzeń biznesowych u siebie.