Kanadyjska turystyka stawia na przestrzeń, wolność i szczerość

Narodowa organizacja turystyczna Kanady, Destination Canada, przedstawiła nową strategię promowania marki. Kraj ma być pokazywany jako miejsce otwarte, a jednym ze sposobów mają być szczere rozmowy o najtrudniejszych problemach.

Publikacja: 06.03.2023 01:21

Vancouver z lotu ptaka

Vancouver z lotu ptaka

Foto: Bloomberg

Kanada chce odzyskać turystów zagranicznych, zwłaszcza tych ze Stanów Zjednoczonych. W tym celu opracowała nową strategię promowania marki kraju i postawiła na otwartość. — Nasi goście chcą czegoś więcej niż samych wrażeń z podróży, chcą przestrzeni do rozwoju, wzbogacenia się i prawdziwej zmiany — mówi wiceprezes Destination Canada ds. strategii marketingowej i dyrektor ds. marketingu Gloria Loree, cytowana w komunikacie prasowym. — W świecie, który sprawia, że czujemy się jak uwięzieni, otwartość Kanady ma pomóc poczuć się wolnymi.

Czytaj więcej

Kanada ma nowe logo. Liczy na wzbudzenie emocji u turystów

Loree tłumaczy, że ogromne obszary kraju, ale też otwarte serca i umysły ludzi dają przestrzeń, której pragną podróżnicy i pomogą marce narodowej wyróżnić się na tle konkurencyjnych rynków turystycznych.

Destination Canada dzięki współpracy z organizacją non profit TED, zajmującą się wartymi rozpowszechniania ideami, rozpoczyna dyskusję na temat otwartości. Poprzez opowieści niezwykłych Kanadyjczyków zachęca ludzi do rozmów o Kanadzie i do ponownego przemyślenia wyobrażeń, jakie mają o tym kraju.

Wystąpienia z TED, które odbyły się w Nowym Jorku, zostały sfilmowane i od wiosny będą publikowane na TED.com. Destination Canada będzie dzielić się informacjami dotyczącymi pobytów wypoczynkowych i wydarzeń biznesowych u siebie.

– Misja TED „Idei wartych rozpowszechniania” doskonale nawiązuje do hasła „otwartość” organizacji Destination Canada – mówi Lindsay Levin z TED. – Cieszymy się, że możemy wyjątkowym Kanadyjczykom zaoferować scenę TED jako miejsce, w którym dzielą się swoimi pomysłami ze światem.

Czytaj więcej

Polska Organizacja Turystyczna: Turyści nie pytają już, czy w Polsce jest bezpiecznie

Destination Canada zaprosiło na wydarzenie grupę 100 osób, między innymi przedstawicieli innych narodowych organizacji turystycznych, w tym Brand USA, Tourism New Zealand i Switzerland Tourism. W ten sposób kraj chce rozpocząć dyskusję, jak turystyka może stać się branżą czyniącą dobro.

Jak relacjonuje amerykański portal branży turystycznej Skift, wśród mówców znaleźli się rdzenni mieszkańcy Kanady, przewodnicy górscy, artyści, psychologowie, ekolodzy i filantropii, którzy są też ambasadorami tej „destynacji”. Poruszali tematy zanieczyszczenia środowiska, kwestii moralnych, ale też ludobójstwa.

TED to organizacja non-profit zajmująca się ideami wartymi rozpowszechniania, często w formie krótkich przemówień wygłaszanych przez czołowych myślicieli i działaczy. Wiele z tych prelekcji odbywa się na konferencjach organizowanych na całym świecie. Filmy i nagrania audio są następnie udostępniane bezpłatnie w sieci.

Wystąpienia z TED, które odbyły się w Nowym Jorku, zostały sfilmowane i od wiosny będą publikowane n

Wystąpienia z TED, które odbyły się w Nowym Jorku, zostały sfilmowane i od wiosny będą publikowane na TED.com

Foto: TED

Kanada chce odzyskać turystów zagranicznych, zwłaszcza tych ze Stanów Zjednoczonych. W tym celu opracowała nową strategię promowania marki kraju i postawiła na otwartość. — Nasi goście chcą czegoś więcej niż samych wrażeń z podróży, chcą przestrzeni do rozwoju, wzbogacenia się i prawdziwej zmiany — mówi wiceprezes Destination Canada ds. strategii marketingowej i dyrektor ds. marketingu Gloria Loree, cytowana w komunikacie prasowym. — W świecie, który sprawia, że czujemy się jak uwięzieni, otwartość Kanady ma pomóc poczuć się wolnymi.

Pozostało 84% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Za rok ponad milion Polaków w Egipcie. „Rozmawiamy o zniesieniu paszportów”
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Trendy
Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie