W internetowym głosowaniu publiczności z całego świata film „Why Bosnia and Herzegovina can be NUMBER 1 travel destination in the world” („Dlaczego Bośnia i Hercegowina może być kierunkiem turystycznym numer 1 na świecie”) zdobył 56914 głosów z 74 krajów. Konkurs organizował Międzynarodowy Komitet Turystycznych Festiwali Filmowych (International Committee of Tourism Film Festivals - CIFFT).
Głosowanie trwało od 1 do 20 października. Od początku bośniacko-hercegowińska produkcja miała ogromną przewagę nad konkurentami.
Drugie miejsce zajął Azerbejdżan z filmem „Azerbejdżan. Gdzie kultura spotyka się z przygodą” („Azerbaijan. Where culture meets adventure”) z 7813 głosami, a trzecie Bielsko-Biała z filmem pod tytułem „Bielsko-Biała. Miasto w górach. Tutaj chcesz żyć”, który uzyskał 7400 głosów.
Ten ostatni spot wyprodukowany na zlecenie Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej pokazuje miasto leżące u stóp Beskidów, o bogatych tradycjach, dbające o swoje dziedzictwo historyczne i kulturowe, a jednocześnie nowoczesne, otwarte, dynamiczne - miejsce, w którym chce się „relaksować, marzyć, bawić się i żyć”, idealne zarówno dla miłośników turystyki miejskiej, jak i aktywnej na łonie natury.
W plebiscycie brał udział jeszcze jeden polski kandydat - gmina Liszki z filmem „Liszki Commune. I am from here” („Gmina Liszki. Jestem stąd”), zajął on jednak dopiero 32. Miejsce, zdobywając 115 głosów.