Polska branża MICE na targach IMEX. „Duże zainteresowanie przedstawicieli USA”

Podczas tegorocznych targów IMEX we Frankfurcie przedstawiciele polskiej branży spotkań i wydarzeń przeprowadzili 311 rozmów biznesowych. Organizator polskiego stoiska Poland Convention Bureau witał gości muzyką i tradycyjnymi przysmakami.

Publikacja: 30.05.2023 12:55

Polska branża MICE na targach IMEX. „Duże zainteresowanie przedstawicieli USA”

Foto: Poland Convention Bureau

W tym roku na targach turystyki biznesowej IMEX we Frankfurcie (23-25 maja) polski przemysł spotkań reprezentowało rekordowe 18 podmiotów i 44 profesjonalistów - organizatorów podróży motywacyjnych i kongresów, przedstawicieli convention bureaux, obiektów kongresowych i hoteli oraz PLL LOT - informuje w komunikacie organizator polskiego stoiska Poland Convention Bureau (PCB).

- W ciągu dwóch dni zespół Poland Convention Bureau przeprowadził ponad 30 zaplanowanych spotkań biznesowych. Mieliśmy zaszczyt rozmawiać o możliwościach współpracy z cenionymi profesjonalistami z branży spotkań z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych - mówi Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w Poland Convention Bureau, cytowany w komunikacie.

- Na szczególną uwagę zasługuje duże zainteresowanie przedstawicieli USA, którzy badali potencjał Polski ze względu na duże inwestycje amerykańskich firm IT w naszym kraju. To wielka szansa dla polskich organizatorów eventów i podróży motywacyjnych - dodaje Marciuk.

Czytaj więcej

Najlepsze convention bureau i firmy z branży MICE wyróżnione przez POT

- Jako osoba, która od wielu lat uczestniczy w targach IMEX, mogę powiedzieć, że tegoroczna edycja okazała się jedną z najlepszych. Targi były zdecydowanie większe niż rok temu, co jest dobitnym dowodem, że nasza branża obronną ręką wychodzi z pandemii. Poprawiła się również jakość rozmów biznesowych, dzięki czemu odbyłam naprawdę ciekawe spotkania. Wśród hosted buyersów przeważali tym razem przedstawiciele stowarzyszeń. Pytali co prawda głównie o mniejsze konferencje, dla 100-200 osób, ale poza Europą reprezentowali też odległe kierunki, takie jak Australia czy Stany Zjednoczone. Widać, że coraz więcej potencjalnych klientów z drugiego końca świata interesuje się Europą Środkową, w tym Polską. To dla nas świetna wiadomość - podkreśla Aneta Książek, kierownik PCB.

W tym roku zespół Poland Convention Bureau mocno skupił się na marketingu sensorycznym. Wydarzenia muzyczne w stoisku i poza nim (np. codzienne występy wokalistki Basi Giewont) nawiązywały do tematu przewodniego tegorocznych targów IMEX, czyli ludzkiej natury.

W ramach Musical Happy Hour na zakończenie drugiego dnia targów w polskim stoisku można było spróbować tradycyjnych polskich przysmaków (m.in. sękaczy z Podlasia), soków, lemoniad, kaw i herbat oraz posłuchać na żywo piosenki „Let’s Talk Business” napisanej specjalnie na tę okazję przez Briana Allana.

Poland Convention Bureau

IMEX to jedne z największych międzynarodowych targów branży MICE, odbywające się corocznie we Frankfurcie nad Menem w Niemczech. Prezentowane są tam najnowsze rozwiązania technologiczne i trendy, a także oferta hoteli, centrów konferencyjnych i innych usługodawców związanych z branżą eventową.

Poland Convention Bureau - Biuro Spotkań i Wydarzeń powstało w 2002 roku jako dział Polskiej Organizacji Turystycznej. Zajmuje się promocją Polski jako miejsca spotkań i wydarzeń biznesowych.

POT

W tym roku na targach turystyki biznesowej IMEX we Frankfurcie (23-25 maja) polski przemysł spotkań reprezentowało rekordowe 18 podmiotów i 44 profesjonalistów - organizatorów podróży motywacyjnych i kongresów, przedstawicieli convention bureaux, obiektów kongresowych i hoteli oraz PLL LOT - informuje w komunikacie organizator polskiego stoiska Poland Convention Bureau (PCB).

- W ciągu dwóch dni zespół Poland Convention Bureau przeprowadził ponad 30 zaplanowanych spotkań biznesowych. Mieliśmy zaszczyt rozmawiać o możliwościach współpracy z cenionymi profesjonalistami z branży spotkań z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych - mówi Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w Poland Convention Bureau, cytowany w komunikacie.

Popularne Trendy
Turystyka daje Niemcom 9 procent PKB. "Politycy ją doceniają, ale mało dla niej robią"
Popularne Trendy
Do Hiszpanii przyjedzie 90 milionów turystów. "Ten motor napędzi gospodarkę"
Popularne Trendy
Badanie: Większość Polaków oszczędza, by wyjechać na wakacje
Popularne Trendy
Na Santorynie „rzeczywiście bywa tłoczono”. „Ale to można wyregulować limitami”
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Popularne Trendy
Nie przybywa turystów w Egipcie. "Przez wojnę na Ukrainie"
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą