Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska branża MICE na targach IMEX. „Duże zainteresowanie przedstawicieli USA”

Podczas tegorocznych targów IMEX we Frankfurcie przedstawiciele polskiej branży spotkań i wydarzeń przeprowadzili 311 rozmów biznesowych. Organizator polskiego stoiska Poland Convention Bureau witał gości muzyką i tradycyjnymi przysmakami.

Publikacja: 30.05.2023 12:55

Polska branża MICE na targach IMEX. „Duże zainteresowanie przedstawicieli USA”

Foto: Poland Convention Bureau

W tym roku na targach turystyki biznesowej IMEX we Frankfurcie (23-25 maja) polski przemysł spotkań reprezentowało rekordowe 18 podmiotów i 44 profesjonalistów - organizatorów podróży motywacyjnych i kongresów, przedstawicieli convention bureaux, obiektów kongresowych i hoteli oraz PLL LOT - informuje w komunikacie organizator polskiego stoiska Poland Convention Bureau (PCB).

- W ciągu dwóch dni zespół Poland Convention Bureau przeprowadził ponad 30 zaplanowanych spotkań biznesowych. Mieliśmy zaszczyt rozmawiać o możliwościach współpracy z cenionymi profesjonalistami z branży spotkań z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych - mówi Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w Poland Convention Bureau, cytowany w komunikacie.

- Na szczególną uwagę zasługuje duże zainteresowanie przedstawicieli USA, którzy badali potencjał Polski ze względu na duże inwestycje amerykańskich firm IT w naszym kraju. To wielka szansa dla polskich organizatorów eventów i podróży motywacyjnych - dodaje Marciuk.

Czytaj więcej

Najlepsze convention bureau i firmy z branży MICE wyróżnione przez POT

- Jako osoba, która od wielu lat uczestniczy w targach IMEX, mogę powiedzieć, że tegoroczna edycja okazała się jedną z najlepszych. Targi były zdecydowanie większe niż rok temu, co jest dobitnym dowodem, że nasza branża obronną ręką wychodzi z pandemii. Poprawiła się również jakość rozmów biznesowych, dzięki czemu odbyłam naprawdę ciekawe spotkania. Wśród hosted buyersów przeważali tym razem przedstawiciele stowarzyszeń. Pytali co prawda głównie o mniejsze konferencje, dla 100-200 osób, ale poza Europą reprezentowali też odległe kierunki, takie jak Australia czy Stany Zjednoczone. Widać, że coraz więcej potencjalnych klientów z drugiego końca świata interesuje się Europą Środkową, w tym Polską. To dla nas świetna wiadomość - podkreśla Aneta Książek, kierownik PCB.

Reklama
Reklama

W tym roku zespół Poland Convention Bureau mocno skupił się na marketingu sensorycznym. Wydarzenia muzyczne w stoisku i poza nim (np. codzienne występy wokalistki Basi Giewont) nawiązywały do tematu przewodniego tegorocznych targów IMEX, czyli ludzkiej natury.

W ramach Musical Happy Hour na zakończenie drugiego dnia targów w polskim stoisku można było spróbować tradycyjnych polskich przysmaków (m.in. sękaczy z Podlasia), soków, lemoniad, kaw i herbat oraz posłuchać na żywo piosenki „Let’s Talk Business” napisanej specjalnie na tę okazję przez Briana Allana.

Foto: Poland Convention Bureau

IMEX to jedne z największych międzynarodowych targów branży MICE, odbywające się corocznie we Frankfurcie nad Menem w Niemczech. Prezentowane są tam najnowsze rozwiązania technologiczne i trendy, a także oferta hoteli, centrów konferencyjnych i innych usługodawców związanych z branżą eventową.

Poland Convention Bureau - Biuro Spotkań i Wydarzeń powstało w 2002 roku jako dział Polskiej Organizacji Turystycznej. Zajmuje się promocją Polski jako miejsca spotkań i wydarzeń biznesowych.

W tym roku na targach turystyki biznesowej IMEX we Frankfurcie (23-25 maja) polski przemysł spotkań reprezentowało rekordowe 18 podmiotów i 44 profesjonalistów - organizatorów podróży motywacyjnych i kongresów, przedstawicieli convention bureaux, obiektów kongresowych i hoteli oraz PLL LOT - informuje w komunikacie organizator polskiego stoiska Poland Convention Bureau (PCB).

- W ciągu dwóch dni zespół Poland Convention Bureau przeprowadził ponad 30 zaplanowanych spotkań biznesowych. Mieliśmy zaszczyt rozmawiać o możliwościach współpracy z cenionymi profesjonalistami z branży spotkań z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych - mówi Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w Poland Convention Bureau, cytowany w komunikacie.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Popularne Trendy
Wyspy Kanaryjskie zmagają się z dużym napływem migrantów. Hiszpania i UE szukają rozwiązań
Popularne Trendy
Polacy planują zimowy urlop – relaks, zwiedzanie i narty, najchętniej w polskich górach
Popularne Trendy
Andaluzja wzmacnia turystykę. 200 milionów euro na konkurowanie z innymi regionami
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Popularne Trendy
Warszawa, Wilno, Ryga i Tallinn wspólnie promują się w USA. „Cztery historie, jedna opowieść”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama