Polska turystyka doceniona w Rosji

materiały prasowe

Polska Organizacja Turystyczna, która w marcu została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia 2018, teraz otrzymała nagrodę w kategorii „Za kreatywne podejście w turystyce”

Jest to nagroda przyznawana od 8 lat przez Stowarzyszenie Rosyjskich Biur Podróży ATOR. Rywalizować o nią mogą zagraniczne przedstawicielstwa działające w turystykice na terenie Rosji.

– Bardzo się cieszymy z kolejnej nagrody przyznanej Polskiej Organizacji Turystycznej w Rosji w tym roku. To pokazuje, że branża turystyczna dostrzegła nasze działania promocyjne. Mamy nadzieję, że dzięki nim już niedługo jeszcze więcej Rosjan będzie decydowało się zarówno odpoczywać w Polsce, jak i korzystać z turystyki zdrowotnej – mówi cytowana w komunikacie POT wiceprezes tej organizacji Agnieszka Jędrzejczyk.

To druga nagroda przyznana Polsce w tym roku. W marcu, podczas targów turystycznych MITT Moskwa, Polska Organizacja Turystyczna została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia 2018.

Zwycięzców ATOR Travel Awards wybiera się w pięciu kategoriach. W pierwszym etapie rosyjscy touroperatorzy głosują online. W drugim – branżowe jury dodaje swoje głosy do uzyskanych wcześniej wyników. Wśród tegorocznych zwycięzców obok Polski znalazły się również przedstawicielstwa Grecji, Bułgarii, Hiszpanii i Chorwacji.

Kategorie nagród dla zagranicznych przedstawicielstw to m.in. kreatywne podejście w turystyce, innowacyjne podejście w turystyce, najlepsza strona www w języku rosyjskim, współpraca z rosyjskimi touroperatorami, aktywna działalność informacyjna.

– Polska Organizacja Turystyczna została nagrodzona za kilka ostatnich lat pracy. Podczas nich współpracowaliśmy bardzo blisko z rosyjskimi biurami podróży, starając się w sposób niestandardowy pokazać regiony, miasta i atrakcje turystyczne w Polsce – mówi rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

– Nasza konkurencja nie prowadzi tak wielokanałowej promocji produktów turystycznych. My we wszystkich naszych działaniach bardzo mocno wykorzystujemy media społecznościowe, a w działalności innych przedstawicielstw działających w Rosji nie zawsze jest to normą – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Bardzo drogi obiad. Japońskie turystki oszukane w Rzymie

429 euro i 80 centów – tyle dwie japońskie turystki zapłaciły za dwie porcje ...

Australia w ofercie KLM z jednym biletem

Holenderskie linie lotnicze KLM podpisały umowę o wspólnym oferowaniu lotów (tzw. code-share) z australijskimi ...

Ryanair będzie szkolił pilotów w Łodzi

Ryanair ogłosił współpracę z polskim ośrodkiem szkolenia pilotów Bartolini Air. Dzięki temu „powiększy swoją ...

Solne pola Hon Khoi w Wietnamie – mekka fotografów

Solne pola w okolicach miasta Nha Trang w południowym Wietnamie to źródło zarobku dla ...

Belgia: Pasażerowie autobusów i pociągów do kontroli

Belgia rozszerza kontrole i będzie sprawdzać także dane pasażerów międzynarodowych autobusów i pociągów. Obecnie ...

Kraina śniegu i wyjątkowej kuchni

Południowy Tyrol/Südtirol to przepiękna kraina, która wciąż czeka na odkrycie przez polskich amatorów białego ...