Polska turystyka doceniona w Rosji

materiały prasowe

Polska Organizacja Turystyczna, która w marcu została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia 2018, teraz otrzymała nagrodę w kategorii „Za kreatywne podejście w turystyce”

Jest to nagroda przyznawana od 8 lat przez Stowarzyszenie Rosyjskich Biur Podróży ATOR. Rywalizować o nią mogą zagraniczne przedstawicielstwa działające w turystykice na terenie Rosji.

– Bardzo się cieszymy z kolejnej nagrody przyznanej Polskiej Organizacji Turystycznej w Rosji w tym roku. To pokazuje, że branża turystyczna dostrzegła nasze działania promocyjne. Mamy nadzieję, że dzięki nim już niedługo jeszcze więcej Rosjan będzie decydowało się zarówno odpoczywać w Polsce, jak i korzystać z turystyki zdrowotnej – mówi cytowana w komunikacie POT wiceprezes tej organizacji Agnieszka Jędrzejczyk.

To druga nagroda przyznana Polsce w tym roku. W marcu, podczas targów turystycznych MITT Moskwa, Polska Organizacja Turystyczna została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia 2018.

Zwycięzców ATOR Travel Awards wybiera się w pięciu kategoriach. W pierwszym etapie rosyjscy touroperatorzy głosują online. W drugim – branżowe jury dodaje swoje głosy do uzyskanych wcześniej wyników. Wśród tegorocznych zwycięzców obok Polski znalazły się również przedstawicielstwa Grecji, Bułgarii, Hiszpanii i Chorwacji.

Kategorie nagród dla zagranicznych przedstawicielstw to m.in. kreatywne podejście w turystyce, innowacyjne podejście w turystyce, najlepsza strona www w języku rosyjskim, współpraca z rosyjskimi touroperatorami, aktywna działalność informacyjna.

– Polska Organizacja Turystyczna została nagrodzona za kilka ostatnich lat pracy. Podczas nich współpracowaliśmy bardzo blisko z rosyjskimi biurami podróży, starając się w sposób niestandardowy pokazać regiony, miasta i atrakcje turystyczne w Polsce – mówi rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

– Nasza konkurencja nie prowadzi tak wielokanałowej promocji produktów turystycznych. My we wszystkich naszych działaniach bardzo mocno wykorzystujemy media społecznościowe, a w działalności innych przedstawicielstw działających w Rosji nie zawsze jest to normą – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Kapryśna pogoda nie sprzyja hotelarzom

Liczba styczniowych rezerwacji we współpracujących z nami obiektach spadła o 24 procent – podaje ...

Niemcy tworzą Centrum Kompetencyjne Turystyki

1,4 miliona euro przeznaczyło niemieckie Ministerstwo Gospodarki na stworzenie i czteroletnie funkcjonowanie Centrum Kompetencyjnego ...

Miasta coraz bardziej zależne od turystów

Cancun, Marakesz, Makau, Orlando i Antalya to miasta, których gospodarka w największym zakresie jest ...

Portugalia po sezonie wakacyjnym? 7 powodów, dla których warto ją odwiedzić

Największe upały w Portugalii już ustały. Skończył się wysoki sezon turystyczny. Teraz do najdalej ...

Kokkino Nero, czyli greckie wakacje po polsku

„Polska wioska” w Grecji rozczarowuje. Nie ma tu polskiego piwa, nie ma schabowego, nie ...

Przez bankructwo Thomasa Cooka znikają miejsca pracy

Ogłoszenie upadłości przez Thomasa Cooka w Wielkiej Brytanii spowodowało, że bankrutować zaczęły kolejne firmy, ...