Polska turystyka doceniona w Rosji

materiały prasowe

Polska Organizacja Turystyczna, która w marcu została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia 2018, teraz otrzymała nagrodę w kategorii „Za kreatywne podejście w turystyce”

Jest to nagroda przyznawana od 8 lat przez Stowarzyszenie Rosyjskich Biur Podróży ATOR. Rywalizować o nią mogą zagraniczne przedstawicielstwa działające w turystykice na terenie Rosji.

– Bardzo się cieszymy z kolejnej nagrody przyznanej Polskiej Organizacji Turystycznej w Rosji w tym roku. To pokazuje, że branża turystyczna dostrzegła nasze działania promocyjne. Mamy nadzieję, że dzięki nim już niedługo jeszcze więcej Rosjan będzie decydowało się zarówno odpoczywać w Polsce, jak i korzystać z turystyki zdrowotnej – mówi cytowana w komunikacie POT wiceprezes tej organizacji Agnieszka Jędrzejczyk.

To druga nagroda przyznana Polsce w tym roku. W marcu, podczas targów turystycznych MITT Moskwa, Polska Organizacja Turystyczna została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia 2018.

Zwycięzców ATOR Travel Awards wybiera się w pięciu kategoriach. W pierwszym etapie rosyjscy touroperatorzy głosują online. W drugim – branżowe jury dodaje swoje głosy do uzyskanych wcześniej wyników. Wśród tegorocznych zwycięzców obok Polski znalazły się również przedstawicielstwa Grecji, Bułgarii, Hiszpanii i Chorwacji.

Kategorie nagród dla zagranicznych przedstawicielstw to m.in. kreatywne podejście w turystyce, innowacyjne podejście w turystyce, najlepsza strona www w języku rosyjskim, współpraca z rosyjskimi touroperatorami, aktywna działalność informacyjna.

– Polska Organizacja Turystyczna została nagrodzona za kilka ostatnich lat pracy. Podczas nich współpracowaliśmy bardzo blisko z rosyjskimi biurami podróży, starając się w sposób niestandardowy pokazać regiony, miasta i atrakcje turystyczne w Polsce – mówi rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

– Nasza konkurencja nie prowadzi tak wielokanałowej promocji produktów turystycznych. My we wszystkich naszych działaniach bardzo mocno wykorzystujemy media społecznościowe, a w działalności innych przedstawicielstw działających w Rosji nie zawsze jest to normą – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

VietJet cenniejszy od narodowego przewoźnika

Wartość giełdowa taniej prywatnej linii VietJet przekroczyła w ciągu zaledwie tygodnia od debiutu wycenę ...

W biurach podróży imponujący start nowego sezonu

Mamy pierwszy obraz sprzedaży w biurach podróży ofert na sezon zaczynający się w listopadzie. ...

PKP Intercity: Więcej wagonów na święta i Nowy Rok

PKP Intercity zapowiada dołączanie do pociągów dodatkowych wagonów i uruchomienie dodatkowych składów na święta ...

Trivago wprowadzał klientów w błąd

Trivago na pierwszych miejscach wyświetlał oferty, za które dostawał najwięcej pieniędzy z tytułu opłat ...

Polski Bus połączy Rzeszów z Wiedniem

Od 22 czerwca Polski Bus uruchomi połączenie między Rzeszowem i Wiedniem. Autokary zatrzymają się ...

Agenci Grecosa grywalizują o wyjazd do Grecji

„W 100 dni dookoła Grecji” – pod tą nazwą biuro podróży Grecos Holiday prowadzi ...