World Travel Market – jedna z najważniejszych imprez branży turystycznej w Europie, w tym roku stawia na hybrydową formułę. W centrum konferencyjnym ExCel w Londynie na żywo będzie można się spotykać od 1 do 3 listopada, tydzień później ruszą targi wirtualne, które potrwają dwa dni (8-9 listopada).
Wszyscy wystawcy, którzy zdecydują się na udział w tradycyjnej formie, automatycznie zostaną włączeni w tę wirtualną. Organizatorzy zapowiadają, że jednym z elementów programu będzie szczyt ministrów turystyki i Światowej Organizacji Turystycznej, czyli wydarzenie, które na stałe wpisało się już w harmonogram imprezy.
Odbędzie się też konkurs w kategorii „turystyka odpowiedzialna”, nie zabraknie wystąpień ekspertów, seminariów i tzw. szybkich randek, w czasie których firmy i instytucje będą mogły pozyskać nowych kontrahentów.
Jak zwykle będzie można zapoznać się z bieżącymi trendami, w tym technologicznymi i z wynikami badań.
Jak podkreśla Simon Press, dyrektor WTM London, jego firma zdobyła już doświadczenie niezbędne przy tworzeniu imprezy hybrydowej. Przykładem ostatnich realizacji były majowe Arabian Travel Market w Dubaju. Impreza trwała 4 dni w tradycyjnej formie, a tydzień później była kontynuowana w sieci.