Na targach, które odbędą się od 21 do 23 listopada w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, będzie można odwiedzić 500 stoisk wystawców obecność potwierdziło prawie 500 wystawców (w tym niemal
150 touroperatorów) reprezentujących ponad 50 krajów z 5 kontynentów: Azji, Europy, Ameryki Południowej, Ameryki Północnej i Afryki.

Jak podają organizatorzy, Ministerstwo Turystyki Republiki Dominikańskiej przygotowało prezentację pt. „Odkryj z nami Republikę Dominikańską”. Odwiedzający będą mogli również wziąć udział w loterii z nagrodami i spróbować dominikańskich koktajlów z rumem i zatańczyć w rytm karaibskiej muzyki. Z kolei potencjał turystyczny Republiki Białorusi zaprezentuje Narodowa Agencja Turystyki Białorusi. Dla właścicieli i menedżerów obiektów noclegowych eksperci serwisu Nocowanie.pl poprowadzą szkolenie poświęcone komunikacji z klientem, działaniom w mediach społecznościowych, tworzeniu profili klientów i reagowaniu na negatywne opinie. Nowoczesne metody korzystania z mediów społecznościowych w promowaniu swojego biznesu zamierza przedstawić podczas warsztatów branżowych Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych.

Podczas TT Warsaw szereg atrakcji czeka zarówno na przedstawicieli branży, jak i na indywidualnych gości. Jedną z atrakcji sobotniego dnia targów będzie Strefa Podróżników, która zapowiada się bardzo orientalnie. Globtroterzy podzielą się wrażeniami i doświadczeniami z podróży po Brazylii, krajach Afryki, Iranie, Wietnamie, Japonii i do strefy wykluczenia wokół elektrowni w Czarnobylu. Będą tu Ewa
Chojnowska-Lesiak („Szpilki w plecaku”), Aleksander Doba, Dorota i Jarosław Kowalscy („Szalone walizki”), Tomasz Habdas („W szczytowej formie”), Monika Ścibor i Paweł Wacha (Grupa „Soliści”), Jakub Juszczyński, Jacek Jasiński i Tomasz Ilnicki.

TT Warsaw wraz z Partnerem Targów, którym w tym roku jest, obchodzące jubileusz 30-lecia działalności, biuro podróży Itaka, przygotowały konkurs dla zwiedzających. Będzie w nim można wygrać dwuosobową wycieczkę na Malediwy.

„TT Warsaw to ogromna różnorodność ofert turystycznych, liczne atrakcje dla zwiedzających, a jednocześnie doskonałe miejsce spotkań, nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów biznesowych” – przekonują organizatorzy w komunikacie.