Reklama
Rozwiń
Reklama

Samorząd turystyczny rozstrzygnie spór o roszczenie zamiast sądu

Brytyjskie zrzeszenie touroperatorów ABTA wdrożyło system polubownego rozwiązywania sporów między klientami a biurami podróży, dotyczących szkód na zdrowiu, jakich turyści doświadczyli w czasie podróży

Publikacja: 29.03.2017 06:12

Samorząd turystyczny rozstrzygnie spór o roszczenie zamiast sądu

Foto: AFP

Nowy system rozwiązywania sporów ma być prosty i efektywny. Dzięki niemu mają być załatwiane reklamacje dotyczące szkód na zdrowiu, do kwoty odszkodowania w wysokości 10 tysięcy funtów. Dzięki temu klienci unikną składania skarg w sądzie, co pociąga koszty i długie oczekiwanie. Jak wskazuje ABTA, nie będą już też korzystać z usług firm oferujących pośrednictwo w uzyskiwaniu odszkodowań, które za swoje usługi pobierają wysokie prowizje, co kończy się pomniejszeniem wypłaty. ABTA sprawy obiecuje załatwiać szybko, nie dłużej niż w 8 tygodni.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama