MSiT dofinansuje turystyczne szlaki i marki

Na renowacje szlaków, kampanie społeczne o bezpiecznym wypoczynku i tworzenie nowych marek turystycznych pójdą pieniądze z konkursu Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań publicznych

Publikacja: 03.03.2017 09:47

MSiT dofinansuje turystyczne szlaki i marki

Foto: Pixabay

Resort ogłosił właśnie wyniki konkursu na realizację zadań publicznych z zakresu turystyki w 2017 roku. Spośród 79 ofert komisja konkursowa departamentu turystyki MSiT wybrała 11 zwycięskich projektów rekomendowanych do dofinansowania, które wynosi w sumie 2 miliony złotych.

Znalazły się wśród nich aż cztery propozycje Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego: „Odnowienie i konserwacja sieci górskich szlaków turystycznych podstawą ich dobrego stanu technicznego i bezpiecznego uprawiania turystyki" (największe dofinansowanie: ponad 419 tysięcy złotych), „ Bezpieczne szlaki piesze nizinne, rowerowe i kajakowe (ponad 302 tysiące złotych), „Bądźmy bezpieczni nad wodą i w górach - akcja informacyjno-edukacyjna" (210 tysięcy złotych), „ABC bezpiecznego wędrowania - kampania informacyjno-edukacyjna" (ponad 174 tysiące złotych).

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta