Rusza także przebudowana strona internetowa: po ulepszeniu wyszukiwarki ma umożliwić firmie jeszcze szybsza ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Wyszukiwarka będzie tam łatwiejsza do zaadoptowania, a krajach, gdzie firma już działa, umożliwia proste zarządzanie kolejnymi produktami turystycznymi oferowanymi przez spółkę.
– Chcąc utrzymać pozycję lidera na rynku musimy się rozwijać, inwestować w nowe rozwiązania, nowe produkty, podążać za obowiązującymi trendami – tłumaczy cytowany w komunikacie firmy Tomasz Kaczmarek kierownik marki eSky. Zmiany maja wpisywać się nową strategię marketingową marki, według której serwis został stworzony dla osób ciekawych świata, które na własną rękę planują i realizują coraz odleglejsze podróże.
Grupa eSKY działa wyłącznie w sektorze internetowym oferując bilety lotnicze oraz rezerwację hoteli, a także zakup ubezpieczeń podróżnych czy wynajem samochodu. Prowadzi także sukcesywną ekspansję zagraniczną. Pierwsze zagraniczne serwisy Grupy powstały w Bułgarii i Rumunii, kolejny w Brazylii. W 2015 Grupa eSky zaczęła sprzedawać produkty turystyczne również w Mołdawii, Czechach, Turcji i Peru. Od 2010 roku eSky rozwija dział podróży korporacyjnych.
Firma dynamicznie zwiększa przychody. W 2005 roku, pierwszym pełnym roku działalności jej obroty wyniosły 5 mln złotych. W roku ubiegłym - jak wynika ze wstępnych szacunków – wszystkie spółki Grupy wypracowały przychód o wartości prawie miliard złotych.
Zmiany w kierownictwie eSky.pl mają być etapem realizacji strategii rozwoju firmy. – Stawiamy z jednej strony na doświadczenie, świeżość i nowe spojrzenie z zewnątrz - mówi przewodniczący rady nadzorczej Łukasz Kręski. Mikosz, który był dwukrotnie prezesem PLL LOT pracował m.in. w firmie doradczej Artur Andersen oraz Deloitte. Współtworzył pierwszy niezależny internetowy dom maklerski w kraju, był dyrektorem zarządzającym w firmie doradztwa personalnego Amrop Hever, wiceprezesem Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.