Aktualizacja: 01.03.2016 13:00 Publikacja: 01.03.2016 13:00
Foto: materiały prasowe
Rusza także przebudowana strona internetowa: po ulepszeniu wyszukiwarki ma umożliwić firmie jeszcze szybsza ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Wyszukiwarka będzie tam łatwiejsza do zaadoptowania, a krajach, gdzie firma już działa, umożliwia proste zarządzanie kolejnymi produktami turystycznymi oferowanymi przez spółkę.
– Chcąc utrzymać pozycję lidera na rynku musimy się rozwijać, inwestować w nowe rozwiązania, nowe produkty, podążać za obowiązującymi trendami – tłumaczy cytowany w komunikacie firmy Tomasz Kaczmarek kierownik marki eSky. Zmiany maja wpisywać się nową strategię marketingową marki, według której serwis został stworzony dla osób ciekawych świata, które na własną rękę planują i realizują coraz odleglejsze podróże.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas