Reklama

Tureccy hotelarze mają dość fałszywych reklamacji

Tureccy hotelarze z prowincji Mugla tworzą wydziały do walki z fałszywymi reklamacjami składanymi przez brytyjskich turystów, donosi dziennik „Hurriyet Daily” w swoim elektronicznym wydaniu

Publikacja: 17.09.2019 06:51

Tureccy hotelarze mają dość fałszywych reklamacji

Foto: Filip Frydrykiewicz

W prowincji Mugla znajdują się takie kurorty jak Marmaris, Fethiye czy Bodrum, latem spędza w nich urlop około 1,5 miliona Brytyjczyków. W ostatnich latach część z nich zaczęła składać fałszywe reklamacje, domagając się od hoteli wysokich odszkodowań.

Jak informuje w rozmowie z dziennikiem „Hurriyet Daily" wiceprezes Federacji Hotelarzy (TÜROFED) i prezes Stowarzyszenia Hoteli Turystycznych i Biur Podróży Regionu Południowego Morza Egejskiego (GETOB), Bülent Bülbüloglu, kontrakty z touroperatorami z Wielkiej Brytanii uwzględniają tamtejsze przepisy ochrony konsumentów. W praktyce oznacza to, że turyści mogą żądać odszkodowania w kwocie ponad miliona funtów od obiektu z tysiącem łóżek noclegowych z powodu dolegliwości gastrycznych, niedobrego jedzenia czy depresji wywołanej problemami, jakie napotkali w hotelu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama