KLM rozszerzy rzeczywistość

„Wypróbuj, zanim polecisz!” to hasło nowej kampanii promocyjnej KLM-u, w której przewoźnik będzie reklamował kierunki ze swojej siatki za pomocą rozszerzonej rzeczywistości

Publikacja: 29.04.2019 16:04

KLM rozszerzy rzeczywistość

Foto: Materiały promocyjne

Holenderskie linie lotnicze KLM będą promować na Facebooku wybrane kierunki ze swojej oferty, wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality - AR).

Do nowej kampanii pod hasłem „Try before you fly!" (wypróbuj, zanim polecisz) przewoźnik wybrał stolicę Tajwanu Tajpej, Edmonton w Kanadzie i norweskie Stavanger. Klikając w reklamę KLM na Facebooku i aktywując kamerę, użytkownicy będą mogli wirtualnie odwiedzać miasta przy dźwiękach komunikatów lotniskowych. Poruszając telefonem, obejrzą wybrane miejsca w 360 stopniach.

Dodatkowo w wirtualnej przestrzeni znajdą się praktyczne informacje dotyczące podróży i rekomendacje, co warto zobaczyć w danym mieście, w kolejnych etapach kampanii pojawią się także aktualne ceny lotów.

Czytaj też: "Air France i KLM z nowościami na lato".

Początkowo KLM będzie pokazywał tylko miejsca, w przyszłości użyje technologii AR również do prezentowania swoich produktów i usług.

KLM nie pierwszy raz korzysta z AR. W ubiegłym roku użytkownicy aplikacji mobilnej KLM mogli wirtualnie zmierzyć swoje bagaże i sprawdzić, czy nie przekraczają wyznaczonych przez przewoźnika wymiarów. Wcześniej zwiedzali wirtualnie kabinę nowego Dreamlinera w 360 stopniach.

Z kolei użytkownicy aplikacji Houses (dla kolekcjonerów porcelanowych miniatur holenderskich kamienic, które dostają pasażerowie klasy biznes) mogli poznać historię domu pioniera lotnictwa Anthona Fokkera, a także wirtualnie latać skonstruowanymi przez niego samolotami.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay