KLM rozszerzy rzeczywistość

„Wypróbuj, zanim polecisz!” to hasło nowej kampanii promocyjnej KLM-u, w której przewoźnik będzie reklamował kierunki ze swojej siatki za pomocą rozszerzonej rzeczywistości

Publikacja: 29.04.2019 16:04

KLM rozszerzy rzeczywistość

Foto: Materiały promocyjne

Holenderskie linie lotnicze KLM będą promować na Facebooku wybrane kierunki ze swojej oferty, wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality - AR).

Do nowej kampanii pod hasłem „Try before you fly!" (wypróbuj, zanim polecisz) przewoźnik wybrał stolicę Tajwanu Tajpej, Edmonton w Kanadzie i norweskie Stavanger. Klikając w reklamę KLM na Facebooku i aktywując kamerę, użytkownicy będą mogli wirtualnie odwiedzać miasta przy dźwiękach komunikatów lotniskowych. Poruszając telefonem, obejrzą wybrane miejsca w 360 stopniach.

Dodatkowo w wirtualnej przestrzeni znajdą się praktyczne informacje dotyczące podróży i rekomendacje, co warto zobaczyć w danym mieście, w kolejnych etapach kampanii pojawią się także aktualne ceny lotów.

Czytaj też: "Air France i KLM z nowościami na lato".

Początkowo KLM będzie pokazywał tylko miejsca, w przyszłości użyje technologii AR również do prezentowania swoich produktów i usług.

KLM nie pierwszy raz korzysta z AR. W ubiegłym roku użytkownicy aplikacji mobilnej KLM mogli wirtualnie zmierzyć swoje bagaże i sprawdzić, czy nie przekraczają wyznaczonych przez przewoźnika wymiarów. Wcześniej zwiedzali wirtualnie kabinę nowego Dreamlinera w 360 stopniach.

Z kolei użytkownicy aplikacji Houses (dla kolekcjonerów porcelanowych miniatur holenderskich kamienic, które dostają pasażerowie klasy biznes) mogli poznać historię domu pioniera lotnictwa Anthona Fokkera, a także wirtualnie latać skonstruowanymi przez niego samolotami.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje