Klient, który płaci później, wydaje więcej

Expedia, portal z noclegami, odkryła, że klienci, którzy nie muszą przed wyjazdem wpłacać wysokich sum, są gotowi wydać na wakacje więcej. Dlatego pozwala im płacić za wakacje w ratach.

Publikacja: 18.04.2019 23:12

Klient, który płaci później, wydaje więcej

Foto: Bloomberg

Emocje związane z przeżywaniem urlopu zaczynają się już w momencie jego rezerwowania, a sam proces zamawiania wyjazdu powinien przynosić klientom radość - twierdzi Expedia. Często tak się jednak nie dzieje, turyści przed wycieczką czują dyskomfort związany z koniecznością wydania większej sumy na wypoczynek. Jeśli pozwolić im zapłacić za niego później lub rozłożyć należność na raty, są gotowi podnieść swój wakacyjny budżet.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek