Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.03.2019 05:52 Publikacja: 07.03.2019 05:52
Foto: Bloomberg
Z analizy instytutu badawczego GfK wynika, że udział klientów, którzy korzystają z usług wakacyjnych doradców i u nich też rezerwują wakacje utrzymuje się od 2013 roku na mniej więcej tym samym poziomie (36 procent). Nie zmienia się też odsetek klientów szukających i kupujących wyjazdy w internecie (23 procent).
Odwraca się natomiast tak zwany efekt ROPO (research online, purchase offline - poszukaj w sieci, kup w punkcie stacjonarnym), to znaczy rośnie liczba osób, które chętnie odwiedzają agenta, przeglądają katalogi i oczekują, że pomoże im wybrać ofertę, ale ostatecznie kupują ją w internecie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas