Aktualizacja: 02.04.2019 13:16 Publikacja: 02.04.2019 13:16
Foto: materiały prasowe
Akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej trwała od 15 do 17 marca. Liczba turystów, którzy skorzystali z akcji w marcu była o 38 procent większa niż rok temu. "Turyści chwalą sobie nie tylko niskie ceny, doceniają także możliwość spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi" - czytamy w komunikacie POT.
Zadowoleni - według POT- są również przedsiębiorcy, których "zdecydowana większość zapowiada udział w kolejnych edycjach". Chwalą sobie promocję swojej działalności i dotarcie do nowych klientów. Z badania organizatorów wynika, że 95 procent ankietowanych usługodawców zamierza wziąć udział w jesiennej edycji, a dziewięciu na dziesięciu zamierza polecić udział w wydarzeniu kolegom z branży.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas